, Napi adminisztrációs feladatok ellátásaBeérkező rendelések feldolgozása és számlázásMunkatársak munkájának támogatásaAdatok feldolgozása, elemzéseKimutatások készítéseSzemélyes, telefonos és e-mailes napi kapcsolattartás ügyfelekkelProblémák / kérések megoldása, koordinálásaAlkalmanként fordítás, tolmácsolás, Szlovák vagy cseh nyelv felsőfokú ismerete (Kérjük, hogy szlovák vagy cseh nyelvtudás nélkül ne jelentkezzen az állásra, mert ez elengedhetetlen a munkavégzéshez!)Számítógép felhasználói ismeretek (Excel, Word, Powerpoint)Önálló, precíz munkavégzésKiváló kommunikációs és problémamegoldó képességHasonló területen szerzett tapasztalat, Hasonló irodai munkában szerzett tapasztalat, Stabil, hosszú távú munkalehetőség, dinamikus csapatVersenyképes fizetésAzonnali munkakezdés
Cégnév: Primavera Andorrana SK s.r.o.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK