Csatlakozz hozzánk:
pozícíóba
Amennyiben folyamatosan szeretnéd bővíteni tudásodat, valamint szívesen végzel és ellenőrzöl gondolkodást igénylő könyvelési feladatokat, akkor ezt szeretni fogod:
A mindennapjaid része lesz a napi könyvelési feladatok elvégzése és a csapat támasza leszel a havi és éves zárási folyamatok során. Mindemellett a feladataid közé tartozik majd a mérlegszámlák egyeztetése, alátámasztása és az éves audit anyagok előkészítése.
Tapasztalt kollégaként a csapat junior tagjai számítanak majd Rád a munkájuk ellenőrzésében és koordinálásában. Szolgáltatóként rendkívül fontosak számunkra ügyfeleink, akikkel Te is tartod majd a kapcsolatot és segítséget nyújtasz majd számukra kérdéseik megválaszolásában.
Nem kell megijedned, mindezekben nem hagyunk magadra, ugyanis szoros együttműködésben dolgozol majd senior munkatársainkkal, akikhez bátran fordulhatsz, ha Neked támadna kérdésed.
Kedves leendő csapattagunk!
Ismerj meg minket jobban:
1999-ben, az Arthur Andersen Business Process Outsourcing (BPO) divíziójaként alakultunk Magyarországon és azóta független szolgáltatóként dinamikusan és gyorsan bővülő könyvelési és bérszámfejtési üzletágat működtetünk az európai régióban, ahol jelenleg közel 500 kollégánkkal rendkívül változatos, félezer ügyfélnél is nagyobb portfóliót látunk el. A világ legjelentősebb nemzetközi nagyvállalatai közül számos vállalatot tudhatunk ügyfeleink között, úgy, mint például a Coca-Cola, a BMW, vagy a Morgan Stanley. Változatos profilú és kultúrájú ügyfeleinknek köszönhetően minden projektben új kihívásra lelhetsz majd.
Várunk szeretettel és kíváncsiak vagyunk a Te történetedre is!
Babos János, Szalai András, Andrew Majlath / A Process Solutions vezetői - Managing Partnerei
Home office-ban mindkettő előfordul, az irodában viszont a laza üzleti viseletet preferáljuk.
Vállalatunk 2006 óta piacvezető. Ha komolyan szeretnél szakmailag fejlődni, akkor nálunk a helyed, itt a legjobbat hozzuk ki belőled.
Fiatalos, összetartó közösséget építünk, így a csapattal mindegyik verhetetlen!
Lehetőséged van 5 napból 3 nap otthoni munkavégzésre és 2 nap irodai munkavégzésre.
A munkaidőd nálunk rugalmas, mi a PS-nél egymáshoz is alkalmazkodunk.
SZÉP kártya |Egészségbiztosítás |Csapatépítő programok |Közösségi autó használat | Referral program |StepUp program
Szakmai és készségfejlesztő képzések, tréningek. Folyamatos szakmai fejlődési lehetőség.
Céges telefon, laptop, Home Office munkavégzéshez: monitor, monitor állvány, egér, billentyűzet
Munkatársaink véleménye
„A PS-nél egy fiatalos és lendületes csapat tagja lehetek, akikkel a szabadidőmet is szívesen töltöm.”
„Gyakornokként kezdtem, majd két és fél év leforgása alatt senior pozícióba kerültem. Sokat dolgoztam, rengeteget tanultam, fejlődtem és nagyszerű érzés, hogy elismerik a teljesítményem.”
„Nagyon élvezem azt, hogy itt tényleg önmagam lehetek és olyasmivel foglalkozhatok, ami valóban az én utam.”
A pályázati anyagban szereplő személyes adatok kezeléséről bővebben honlapunkon tájékozódhatsz
A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.