KÖNYVELŐ ASSZISZTENS pozíció

Heti 20 órában rugalmas beosztással, azonnali kezdéssel, családias légkörben, nyugodt, színvonalas munkakörnyezetben.

Aktív nyugdíjasok jelentkezését is várjuk.

Főbb feladatok, munkák:

  • Bejövő és kimenő számlák kezelése, szkennelése, iktatása, könyvelésre előkészítése
  • Táblázatkezelés Excelben, pénztárjelentés naprakész vezetése
  • Partnereinknek számlák kiküldése, nyilvántartása
  • A cég könyvelőjével való folyamatos kapcsolattartás, könyvelési munkafázisok előkészítése és segítése,

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Legalább 3 év, könyvelési területen szerzett tapasztalat, 
  • Microsoft Office (különösen az Excel) és a levelező-rendszer felhasználói szintű ismerete
  • Minimum középfokú közgazdasági területen szerzett végzettség 
  • Precíz, önálló, fegyelmezett munkavégzés a határidők betartásával
  • Kitartó hozzáállás, hosszú távú tervezés

Egyéb információ:

Munkavégzés helye: Budapest 

Munkavégzés kezdete: azonnal

Jelentkezés: [email protected]

Cégnév: Németh Bt.
Kapcsolattartó: Horváth Margit
Jelentkezés telefonon: 06203646771
Jelentkezés online: [email protected]
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
FRISS HASONLÓ ÁLLÁSOK
E-MAILBEN

A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.

HASONLÓ ÁLLÁSOK
Könyvelő asszisztens Pest megye

Főkönyvelő, könyvelő és bérszámfejtő munkájának támogatása Szerződések iktatása, rendezése Belső nyilvántartások vezetése jellemzően Excel táblázatok ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE
Könyvelő asszisztens Pest megye

Cégünk teljes munkaidőben dolgozó munkatársat keres meglevő és új ügyfeleinek könyvelésére, illetve könyvelő melletti számviteli munka elvégzésére. ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE