Feladatok
- A Társaság által megvalósítandó, EU-s finanszírozású, digitalizációs tartalmú projektekben összefogja és képviseli a projektek szakmai megrendelőinek elvárásait a projektek teljes életciklusa folyamán.
- Biztosítja a projektek szakmai megvalósítását, ennek érdekében részt vesz a projekt előkészítésében, stratégiai célú tervezésében, erőforrás-, ütem-, és HR- tervének elkészítésében, valamint gondoskodik a projektek ezek mentén történő végrehajtásáról, nyomon követéséről.
- A projektek szakmai megvalósítása során megfogalmazza az informatikai fejlesztésekhez kapcsolódó üzleti igényeket, jóváhagyja a fejlesztéseket.
- Kialakítja a Társaság szolgáltatási portfólióját.
- A meglévő szolgáltatások mentén bővíti a Társaság szolgáltatási portfólióját.
- Részvétel a Társaság stratégiai irányvonalainak meghatározásában.
- Részvétel a Társaság éves közbeszerzési tervének összeállításában, a projektekhez kapcsolódó közbeszerzési eljárás előkészítésében, beszerzés tárgyának és mennyiségének meghatározásában, a becsült érték számításban, gondoskodik a műszaki leírások, illetve a céges szinten alkalmazandó sablonok elkészítéséről és használatáról.
- Részvétel a közbeszerzési eljárásokban (elsősorban szakmai BB tagként), feladatához tartozik a teljesítések vizsgálata, igazolása.
- Kialakítja a Társaság egységes szolgáltatástervezési folyamatait, követelményeit és módszertanát, gondoskodik ezek betartásáról.
- Közreműködik a munkáltató szabályzatainak kidolgozásában és működtetésében, a szolgáltatástervezési iroda feladatainak meghatározásában és működési szabályzatának elkészítésében, betartásában.
- A hozzá tartozó munkavállalók tekintetében feladata a kiválasztási folyamat ellátása, delegálás, feladatok és jövőkép meghatározása, coaching, mentoring, értékelés.
- Adhoc és rendszeres adatszolgáltatások, összefoglalók, beszámolók készítése a felsővezetés számára.
- A hatáskörébe tartozó feladatok megvalósítása során kapcsolatot tart az érintett ügyfelekkel, külsős partnerekkel és a Társaság szerződött vállalkozóival.
Elvárások
Elvárt szakmai tapasztalat:
- 5+ év menedzseri tapasztalat;
- Szolgáltatástervezési módszertanok ismerete;
- Üzletfejlesztésben szerzett 5+ év tapasztalat;
- EU-s kiemelt projektek megvalósításában szerzett legalább 5+ éves tapasztalat;
- IT technológiák és módszertanok legalább alapszintű ismerete;
- Általános ismeret az államigazgatás működéséről, szereplőiről;
- Magas szintű office felhasználói ismeretek.
Elvárt kompetencia:
- analitikus gondolkodásmód;
- komplex folyamatok és rendszerek átlátása;
- teherbírás, precízség, pontosság;
- jó kommunikációs és kapcsolatteremtő képesség;
- kiváló problémamegoldó képesség;
- proaktivitás.
Előnyt jelent
- IT projektek megvalósításában szerzett tapasztalat;
- Közigazgatási fejlesztési programok, irányok ismerete;
- Hazai KKV szektor ismerete;
- Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat;
- Tervezési alkalmazások ismerete, pl. MIRO, FIGMA, DrowIO stb. ismerete.
Amit kínálunk
- AGORA HUB irodaház nyújtotta 21. századi inspiráló munkakörnyezet;
- Rugalmas, hibrid munkavégzési lehetőség;
- Versenyképes jövedelem;
- SZÉP kártya juttatás;
- Munkavégzéshez szükséges IT eszközök.
Munkahelyi extrák
- Céges étkező
- Kerékpártároló
- Ingyen kávé, üdítő
- Masszázs