Teljes körű szerviz adminisztrációs feladatok ellátása;
Árajánlatok készítése az ügyfelek számára;
Vevői rendelések nyomonkövetése;
Alkatrész beszerzéshez tartozó adminisztratív feladatok, megrendelések kezelése;
Szerviz ajánlatok, rendelések, munkalapok feldolgozása, vállalati ügyviteli rendszerben való rögzítése;
Kapcsolattartás a hazai és külföldi partnerekkel, beszállítókkal;
Készletgazdálkodási feladatok.
Elvárások
Jelentkezz hozzánk, ha:
Legalább középfokú végzettséggel rendelkezel
Műszaki- technikai affinitásod van
Magabiztosan beszélsz angolul
Hasonló munkakörben 1-3 év tapasztalatot szereztél
Jó a kommunikációs- és szervező készséged
Magabiztos MS Office felhasználó vagy (Excel, Word, Outlook)
Amit kínálunk
Nemzetközi háttérrel rendelkező stabil cég vagyunk
Komplex juttatási csomagot biztosítunk (cafeteria, teljesítményalapú jutalék, mobiltelefon, laptop)
Szakmai háttértámogatást nyújtunk, folyamatos belső képzésekkel
Rugalmas a munkaidő, alkalmanként home office lehetőséggel
Munkahelyi extrák
Céges rendezvények
Ingyen kávé, üdítő
Céginformáció
Jelentkezz, ha szívesen dolgoznál egy nemzetközi szinten is egyedi klíma- és légtechnikai berendezéseket gyártó vállalatnál! Ha szereted a precizitást, jól kommunikálsz és szívesen dolgoznál egy dinamikus csapatban, nálunk a helyed!
Jelentkezés módja
Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődésedet, kérjük küldd el magyar nyelvű fényképes önéletrajzodat a „Jelentkezem” gombra kattintva.