Feladatok

Feladatok, amik rád várnak:
  • Teljes körű szerviz adminisztrációs feladatok ellátása;
  • Árajánlatok készítése az ügyfelek számára;
  • Vevői rendelések nyomonkövetése;
  • Alkatrész beszerzéshez tartozó adminisztratív feladatok, megrendelések kezelése;
  • Szerviz ajánlatok, rendelések, munkalapok feldolgozása, vállalati ügyviteli rendszerben való rögzítése;
  • Kapcsolattartás a hazai és külföldi partnerekkel, beszállítókkal;
  • Készletgazdálkodási feladatok.

Elvárások

Jelentkezz hozzánk, ha:
  • Legalább középfokú végzettséggel rendelkezel
  • Műszaki- technikai affinitásod van
  • Magabiztosan beszélsz angolul
  • Hasonló munkakörben 1-3 év tapasztalatot szereztél
  • Jó a kommunikációs- és szervező készséged
  • Magabiztos MS Office felhasználó vagy (Excel, Word, Outlook)

Amit kínálunk

  • Nemzetközi háttérrel rendelkező stabil cég vagyunk
  • Komplex juttatási csomagot biztosítunk (cafeteria, teljesítményalapú jutalék, mobiltelefon, laptop)
  • Szakmai háttértámogatást nyújtunk, folyamatos belső képzésekkel
  • Rugalmas a munkaidő, alkalmanként home office lehetőséggel

Munkahelyi extrák

  • Céges rendezvények
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

Jelentkezz, ha szívesen dolgoznál egy nemzetközi szinten is egyedi klíma- és légtechnikai berendezéseket gyártó vállalatnál! Ha szereted a precizitást, jól kommunikálsz és szívesen dolgoznál egy dinamikus csapatban, nálunk a helyed!
 

Jelentkezés módja

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődésedet, kérjük küldd el magyar nyelvű fényképes önéletrajzodat a „Jelentkezem” gombra kattintva.
 

JELENTKEZEM