Feladatok

  • Teljes körű bérszámfejtés és TB ügyintézés;
  • Bérek és egyéb juttatások teljes körű számfejtése, előkészítése számfejtéshez;
  • Banki rendszerek, átutalások kezelése
  • Bérszámfejtéshez kapcsolódó folyamatok felülvizsgálata, optimalizálási javaslatok kidolgozása;
  • HR Operáció belső folyamatainak továbbfejlesztése;
  • Meglévő rendszerek kiegészítése, adaptálása és optimalizálása;
  • Feladatok ellátásához szükséges jogszabályok, rendelkezések folyamatos figyelése, elsajátítása és gyakorlatba történő beépítése;
  • Speciális bérszámfejtési kérdésekben segítségnyújtás a HR területen;
  • Munkatársak kérdéseinek megválaszolása bérszámfejtési, TB-vel kapcsolatos és munkaügyi kérdésekben;
  • Hatóságokkal való kapcsolattartás, rendszeres adatszolgáltatások és statisztikák készítése;
  • A gazdasági szervezetet terhelő befizetések (nyugdíj- és TB járulék) összegének megállapítása;
  • A béreket érintő adók-és járulékok és egyéb befizetési kötelezettségek tekintetében nyilvántartások vezetése és bevallások készítése az adóhatóság felé;
  • Önellenőrzések elkészítése;
  • A munkaviszony létesítésével és megszüntetésével összefüggő feladatok elvégzése;
  • Munkaidőnyilvántartás karbantartása, kezelése;
  • Cafeteriaval kapcsolatos feladatok ellátása;
  • HR rendszerben lévő adatok teljeskörű menedzselése, napra készen tartása, adatminőségi kontrollok alkalmazása;
  • Papír alapú személyügyi iratok rendszerezése, karbantartása
  • Adatszolgáltatás a társosztályok felé rendszeres, illetve ad hoc jelleggel

Elvárások

  • Minimum középfokú végzettség
  • TB - és bérszámfejtő (OKJ-s / felsőfokú) végzettség
  • Legalább 5 éves szakmai tapasztalat
  • Könyvelési tapasztalat
  • Releváns jogszabályi környezet magabiztos ismerete, naprakész bér és tb számfejtési ismeretek
  • Nexon4 portál rendszer, NexCafé program professzionális szintű ismerete
  • MS Office programcsomag magabiztos, Excel függvények ismerete
  • Önálló, precíz, részletorientált munkavégzés, logikus gondolkodás, jó problémamegoldó készség
  • Jó kommunikációs készség szóban és írásban

Előnyt jelent

  • Gazdasági / munkaügyi felsőfokú végzettség

Amit kínálunk

  • Stabil munkahely egy biztos hátterű cégnél
  • Rugalmas munkavégzés negyedéves munkaidőkeretben
  • Szakmai fejlődési lehetőség
  • Önálló, felelősségteljes munkakör
  • Kimagasló béren kívüli juttatási csomag
  • Támogató munkahelyi légkör

Céginformáció

Az EXIM egy integrált keretek között működő bank és biztosító, amelynek alapvető célja, hogy a magyar exportőröknek és beszállítóiknak, továbbá az exportra készülőknek hatékony, az ő működésükre specializált finanszírozási és biztosítási konstrukciókat nyújtson. Küldetésünk, hogy a magyar export globális sikerének pénzügyi motorjaként támogassuk a hazai vállalkozásokat és pénzügyi megoldások segítségével egyfajta útlevelet adjunk a vállalkozások sikeréhez. Az EXIM egyike a világ 85 exporthitel-ügynökségének, így tevékenységünk fókusza, hogy elősegítsük a magyar áruk és szolgáltatások külpiacokon történő minél sikeresebb értékesítését, a magyar exportkapacitások bővítését.

EXIM név alatt az állami hátterű Magyar Export-Import Bank Zrt. (Eximbank Zrt.) és a Magyar Exporthitel Biztosító Zrt. (MEHIB Zrt.), azaz két jogi személy együttese értendő.

HR csapatunkba keresünk új munkatársat határozatlan időtartamra.

JELENTKEZEM