Amit kínálnak neked:
- Magyar tulajdonú cégünknél stabil, hosszútávú munkalehetőséget, határozatlan idejű munkaviszonnyal
- Korszerű, igényes irodai munkakörnyezetet
- Támogató légkört, emberközpontú vezetést és összetartó, jó hangulatú csapatot
- Versenyképes juttatási csomagot
- 100% utazási támogatást távolsági tömegközlekedésre
- Ingyenes céges parkolót
- Home Office lehetőséget próbaidőt követően
- A munka-magánélet egyensúlyát
- Kedvezményes belső vásárlási lehetőséget
A pozícióhoz kapcsolódó főbb feladatok:
- A Távol-Keletről érkező termékek nyomon követése és vámkezeltetése
- Környezetvédelmi termékdíj, EPR nyilvántartással kapcsolatos feladatok
- A szállítmányozási adatbázis frissítése, karbantartása
- Vámhatározatok és fuvarszámlák, import számlák ellenőrzése, könyvelésre való előkészítése
- Szállítási reklamációk kezelése
- Kapcsolattartás a szállítmányozókkal
- Statisztikai adatszolgáltatások előkészítése, ellenőrzése
- Kapcsolattartás a társosztályokkal és egyéb adminisztratív feladatok ellátása
Ideális jelölt vagy, ha:
- Van szállítmányozás, vámügyintézés és/vagy EPR, termékdíj területén szerzett tapasztalatod
- Tárgyalóképes ANGOL nyelvismerettel rendelkezel írásban és szóban egyaránt
- Van tapasztalatod adminisztratív munkavégzésben
- Ügyfélorientált vagy
- Gyors és pontos munkavégzés jellemez
- Szereted az önálló feladatokat (betanulást követően)
Előnyt jelent:
- Szállítmányozás, vámügyintézés, EPR, termékdíj területén szerzet végzettség
- Navision program ismerete
Munkaidő:
- Hétfőtől péntekig 08:30-17:00 óráig.
Munkavégzés pontos helye:
- 1087 Budapest. Könyves Kálmán krt. 48-52.
Amennyiben álláslehetőségünk felkeltette érdeklődésed, a „JELENTKEZÉS” gombra kattintva, regisztrálj Partnerünk jelölti adatbázisába, valamint töltsd fel szakmai önéletrajzodat!