• Meglévő és új szolgáltatások tervezése és (tovább)fejlesztése adatalapon, a felhasználói igényekhez, ügyféléletúthoz igazítva, a minél magasabb ügyfélélmény megteremtésével;

  • Felhasználói igények, problémák kutatása, feltárása kvantitatív és kvalitatív módszertanokkal (ügyfélinterjúk, kérdőív, elemzések, összefoglalók készítése), gyűjtése és szintetizálása;

  • Koncepcióalkotás, a jelenlegi üzleti folyamatok megértése, jövőbeli működés felépítése;

  • Drótvázak, low-fidelity wireframek, prototípusok készítése, az elkészült tervek validálása felhasználókkal és a belső érintettekkel, folyamatos iterálás;

  • Részvétel a UX/UI tervezésében;

  • Üzleti igény és a részletes funkcionális specifikáció kidolgozása dokumentálása és egyeztetése a fejlesztőkkel;

  • Szoros együttműködés a kollégákkal (designerekkel, fejlesztőkkel, a marketing és ügyfélszolgálati területtel);

  • A szolgáltatások teljes életútjának végigkövetése, az ötlettől, a tervezésen-, a fejlesztésen és piaci bevezetésen át a felhasználói interakciókig;

  • Részvétel a design folyamatok és módszertanok fejlesztésében és kidolgozásában;

Elvárások:

  • Operatív és stratégiai szemlélet egy terméket iránt

  • Nagy tapasztalat  service design és/vagy digitális szolgáltatás/termékmenedzsment területén; vagy ezekhez közelálló területeken szerzett tapasztalat, pl. Business Analystként, UX kutatóként stb.

  • Több éves tapasztalat olyan cégnél, amely webes megoldások fejlesztésével foglalkozott / design-ügynökségi oldalról való tapasztalat;

  • Pénzügyi / gazdasági ismeretek és tapasztalatok elsajátítása és/vagy fintech innovációk területén piaci ismeret;

  • Saját termék fejlesztése, tökéletesítése és az ekörüli teendők iránt való elköteleződés;

  • Ügyfélcentrikus gondolkodásmód, ügyfelek igényevel összeegyeztethető fókusz, mindezt a stratégia észben tartásával

  • Analitikus gondolkodásmód, stratégiai- és rendszerszemlélet;

  • Innovatív és kreatív gondolkodásmód

  • B2B gondolkodás és tapasztalat;

  • Kommunikatív személyiség

Egyéb információ az állásról:

Partnerünk 2005-ben kezdte meg egy online számlázó rendszer kifejlesztését. A jelenleg 5 - 600 ezer partnerrel rendelkező Start-up 2017 óta több pénzintézet partnere lett. Nagyvállalati, élvonalbeli technológiákat haszálva, tudatos stratégia és üzleti modell mentén szeretnének továbbfejlődni.

Cégnév: Randstad Hungary Kft.
Kapcsolattartó: <ul> <li>Versenyképes fizetés</li> <li>Béren felüli juttatások</li> <li>Start up hangulat</li> <li>S
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
FRISS HASONLÓ ÁLLÁSOK
E-MAILBEN

A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.

HASONLÓ ÁLLÁSOK
Product Lead Pest megye

Product Lead@UXstudio Állás leírása: A Product csapatunk élére keressük az új csapatvezetőnket, aki két termékünk élén fog dolgozni: ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE