Feladatok:

  • 1., 2. szintű munkaállomásokkal és irodai informatikával kapcsolatos incidensek kezelése

  • A helyzet megértése pontos kérdések feltevésével vagy magyarázatok átfogalmazásával 

  • A problémamegoldáshoz szükséges erőforrások azonosítása és szükség esetén helyszíni technikuslátogatások ajánlása 

  • Hibás alkatrészek cseréje vagy javítása 

  • Részvétel az informatikai infrastruktúra folyamatos fejlesztésében 

  • Funkcionalitási tesztek elvégzése

  • A beavatkozások dokumentálása és továbbítása az illetékes osztályhoz

  • Felhasználók kiszolgálása több országban, nemzetközi környezetben és egy csapat tagjaként

Elvárások:

  • Angol és Német nyelvtudás (min. középfokú ismerete

  • Legalább 3 éves tapasztalat hasonló szerepkörben az IT Support vagy a Service Desk területén.

  • Jártasság a Windows környezetekben.

  • Proaktív, megoldásorientált személyiség

  • Alapvető hálózati ismeretek, AD, DNS, DHCP

  • A Microsoft Office O365 ismerete

  • Üzenetküldő és jegykezelő rendszerek ismerete.

  • Tapasztalat legalább egy incidenskezelő és távoli támogatási eszközzel.

  • Megfelelő kommunikációs készség az 1. és 2. vonalbeli informatikai támogatáshoz

  • Alkalmi üzleti utak vállalása;

 

Amit kínálunk:

  • A pozíciódnak megfelelő fizetést, jelenléti bónuszt,13. havi jutalmat; 

  • Támogatjuk a munkába járásodat;

  • Képzéseken, továbbképzéseken fejlesztheted magad; 

  • Támogatjuk az egészséged megőrzését, a sporttevékenységedet; 

  • Céges rendezvényeken, kirándulásokon, kulturális eseményeken vehetsz részt; 

  • Céges nyaralási lehetőséget biztosítunk számodra;

Egyéb információ az állásról:

  • Munkavégzés helye: Kecskemét

  • Munkaidő: H-P: 08-17 h

JELENTKEZEM


Cégnév: Work Force Kft.
Kapcsolattartó: Orosz Judit Sára
Jelentkezés telefonon: 06202514878
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév: