1., 2. szintű munkaállomásokkal és irodai informatikával kapcsolatos incidensek kezelése
A helyzet megértése pontos kérdések feltevésével vagy magyarázatok átfogalmazásával
A problémamegoldáshoz szükséges erőforrások azonosítása és szükség esetén helyszíni technikuslátogatások ajánlása
Hibás alkatrészek cseréje vagy javítása
Részvétel az informatikai infrastruktúra folyamatos fejlesztésében
Funkcionalitási tesztek elvégzése
A beavatkozások dokumentálása és továbbítása az illetékes osztályhoz
Felhasználók kiszolgálása több országban, nemzetközi környezetben és egy csapat tagjaként
Angol és Német nyelvtudás (min. középfokú ismerete
Legalább 3 éves tapasztalat hasonló szerepkörben az IT Support vagy a Service Desk területén.
Jártasság a Windows környezetekben.
Proaktív, megoldásorientált személyiség
Alapvető hálózati ismeretek, AD, DNS, DHCP
A Microsoft Office O365 ismerete
Üzenetküldő és jegykezelő rendszerek ismerete.
Tapasztalat legalább egy incidenskezelő és távoli támogatási eszközzel.
Megfelelő kommunikációs készség az 1. és 2. vonalbeli informatikai támogatáshoz
Alkalmi üzleti utak vállalása;
A pozíciódnak megfelelő fizetést, jelenléti bónuszt,13. havi jutalmat;
Támogatjuk a munkába járásodat;
Képzéseken, továbbképzéseken fejlesztheted magad;
Támogatjuk az egészséged megőrzését, a sporttevékenységedet;
Céges rendezvényeken, kirándulásokon, kulturális eseményeken vehetsz részt;
Céges nyaralási lehetőséget biztosítunk számodra;
Munkavégzés helye: Kecskemét
Munkaidő: H-P: 08-17 h
A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.
Cégnév: | Work Force Kft. |
Kapcsolattartó: | Orosz Judit Sára |
Jelentkezés telefonon: | 06202514878 |
Állás helye: | |
Állás-kategóriák: | |
Állásnév: |