Prohuman állás

 

Feladatok:

  • Marine termékek gyártás-rendelés elkészítése, foglalások kezelése, ütemezése
  • Kapcsolódó rendelések kezelése, előlegbekérők és végszámlák kiállítása
  • Jövőbeni szállítmányok és a beérkezett marine termékek adminisztrációja, értékesítési hálózattal egyeztetése, kiszállítási és számlázási folyamatok kezelése
  • Kapcsolattartás a sales partnerekkel, a logisztikai partnerekkel, és a vámkezelési partnerrel magyar és angol nyelven, szóban és írásban egyaránt
  • Vámhivatali folyamatok, konténer felszabadítási kérelmek ügyintézése
  • Disztribútor beszerzések kezelése
  • Árak, modellek, színkódok aktualizálása, feltöltése
  • Bejövő árajánlatok koordinálása
  • Kapcsolattartás márkakereskedőkkel, jogosultságok karbantartása és felülvizsgálata
  • Pályázatok nyilvántartásának és márkakereskedői szerződések adminisztrációs támogatása
  • Jelentések, kimutatások, napi riportok készítése, és egyéb adminisztráció (időszakosan esedékes tervezések, kimutatások, prezentációk határidős elkészítése, marketing aktivitások adminisztrációja)
  • Kaizen és csoportadminisztrációs folyamatokban való részvétel, feladatok ellátása

Elvárások:

  • Középfokú, gazdasági területen szerzett végzettség
  • Középszintű angol nyelvtudás
  • MS office programok magabiztos használata

Amit kínálunk:

  • Kihívásokkal teli munkakör
  • Stabil, multinacionális vállalati háttér egy nagymúltú autógyárban
  • Jól tervezhető munkaidő-beosztás
  • SZÉP kártya juttatás
  • Képzési, továbbképzési, előrelépési lehetőség

 

Prohuman állás

JELENTKEZEM