Feladatok

  • Ügyfelek, partnerek fogadása / koordinálása
  • bemutatóterem koordinálása, háziasszonyi teendők
  • a cég budapesti irodájának teljes körű vezetése, rendben tartása
  • napi szintű kapcsolattartás a kollégákkal, a cég többi partner irodáival
  • postai küldemények feldolgozása és az iroda teljes körű levelezésének lebonyolítása
  •  formanyomtatványok rendszerezése, kezelése, irodaszer anyagok rendelése és fogyásuk nyomon követése
  • pénzügyi bizonylatok regisztrációja, házipénztár kezelés
  • faxok és e-mailek fogadása és iktatása

Elvárások

  • középfokú végzettség
  • jó kommunikációs készség szóban és írásban egyaránt
  • ügyfélközpontú hozzáállás
  • igényes megjelenés, precizitás, önálló munkavégzés
  • erős felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Word, Excel)
  • társalgási angol nyelvtudás

Előnyt jelent

  • több éves tapasztalat

Amit kínálunk

  • több, mint 25 éve sikeresen működő, stabil pénzügyi hátterű cég
  • kihívást jelentő feladatok, versenyképes juttatási csomag
  • modern irodai infrastruktúra, dinamikus, céltudatos csapat
  • folyamatos fejlődési lehetőség, szakmai-és nyelvi továbbképzések
  • sikeres próbaidő után céges mobiltelefon használata
  • teljes munkaidőben (H-P 8:00 - 16:00) történő bejelentés és foglalkoztatás
  • Budapest, III. kerületi iroda, csodaszép környezetben

Munkahelyi extrák

  • Ingyen kávé, üdítő
  • Ingyen ebéd

Céginformáció

A legnagyobb külföldi, orvostechnológiai termékeket gyártó cégek disztribútoraként működő magyar vállalat keres gyakorlattal rendelkező munkatársat recepciós/ irodavezető pozíció betöltésére.

Jelentkezés módja

A „Jelentkezem” gombra kattintás után magyar nyelvű fényképes önéletrajzzal és nettó fizetési igény megjelölésével lehet.

JELENTKEZEM