Feladatok

  • Vendégek fogadása és eligazítása
  • E-mailek fogadása és megválaszolása
  • Dokumentumok rendszerezése
  • Találkozók és megbeszélések ütemezése
  • Irodai adminisztrációs feladatok ellátása
  • Postai küldemények kezelése és adminisztrálása
  • Irodai eszközök és készletek nyilvántartása és rendelése
  • Tárgyalók előkészítése és rendben tartása
  • Egyéb általános recepciós és irodafenntartási feladatok ellátása

Elvárások

  • Középfokú végzettség
  • Kommunikációs szintű angol nyelvtudás
  • Kiváló kommunikációs és problémamegoldó készségek
  • Udvarias, barátságos és professzionális megjelenés
  • Felhasználói számítógépes ismeretek (MS Office, e-mail kezelő rendszerek)

Előnyt jelent

  • Hasonló területen szerzett tapasztalat
  • Héber nyelv ismerete
  • Rugalmasság és alkalmazkodóképesség
  • Jó szervezőkészség és multitasking képesség

Amit kínálunk

  • Fiatalos, barátságos és lendületes csapat, ahol igazán otthon érezheted magad
  • Könnyen megközelíthető, modern, belvárosi munkahelyi környezet
  • Hosszú távú, stabil munkahely
  • Fix, heti 40 órás bejelentett munkahely és versenyképes havi bérezés
  • Folyamatos fejlődési lehetőség a szakmai tudásod és képességeid bővítéséhez

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Céges rendezvények
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

A MenivGroup – Meniv BP Kft. ingatlanok kezelésével (vétel, felújítás, bérbeadás) foglalkozó, fiatalos, dinamikusan növekvő cégcsoport. Most bővítjük a csapatunkat, és lehet, hogy téged keresünk, mint új Recepciós kollégánkat. Csatlakozz hozzánk akár azonnali kezdéssel!

Jelentkezés módja

A "Jelentkezés" gombra kattintás után kérjük csatolja magyar (és angol) nyelvű fényképes önéletrajzát!
Az önéletrajz nélkül érkező jelentkezések sajnos nem kerülnek kiválasztásra.

JELENTKEZEM