GI Group Hungary Kft

Raktári adminisztrátor

Szeretnéd új területen kipróbálni magad? A fejlődés motivál és hosszú távú megbízható lehetőséget keresel? Egy olyan cégnél szeretnél dolgozni, ahol megbecsülik a munkádat? Akkor jelentkezz üllői partnerünkhöz raktári adminisztrátor pozícióba!

Főbb feladatok, munkák:

Milyen feladatok várnak rád?

  • Rendelések irányítása, kezelése;
  • Folyamatos készletellenőrzés;
  • Hiba és hiánykezelések;
  • Azonnali készletmódosítások elvégzése.

Az álláshoz tartozó elvárások:

Jelentkezz még ma, ha:

  • Rendelkezel magabiztos excel tudással;
  • Tudod vállalni a 12 órás műszakrendet, és nem okoz gondot az éjszaki műszak sem;
  • Határozott vagy és nem félsz felelősséget vállalni a munkádért;
  • Precíz, pontos munkavégzés jellemez.

Amit kínálunk:

Miért lehet ez vonzó számodra?

  • Szabad hétvégéid lennének!
  • Motiváló juttatási csomagban részesülsz, amely a következőket tartalmazza:
  • Alapbéren felül 35%-os műszakpótlék és bónusz;
  • Nettó 22.000 Ft havi jelenléti juttatás;
  • Nettó 25.000 Ft havi SZÉP kártyára utalás;
  • Nettó 50.000 Ft negyedéves bónusz;
  • Céges buszjárat: Cegléd, Ceglédbercel, Albertirsa, Pilis, Monorierdő, Monor, Péteri, Gyömrő, Tápiószentmárton, Tápióbicske, Pánd, Káva, Bénye, Gomba, Dabas, Újhartyán, Kakucs, Inárcs, Ócsa
  • Autós bejárásod 100%-ban téríti a cég;
  • Havi szinten ajándék termékcsomagok, nyeremények;
  • Fejlődési és előrelépési lehetőségek;
  • Családias, támogató légkör.

Egyéb információ:

Munkarend: 12 órás műszakrend

Lokáció: Üllő

Állás, munka területe(i):

  • Szállítás, Beszerzés, Logisztika
  • Logisztikai ügyintéző, adminisztrátor

Jelentkezés módja:

Kérjük, pályázatát a jelentkezem gombra kattintva küldje el.

JELENTKEZEM