EcoFamily

Pénzügyi kontroller - Ajka

Több mint munka, harmónia. Több mint csapat, összetartozás. Az Ecofamily közösségében legnagyobb értékként munkatársainkra tekintünk. Fontos számunkra, hogy olyan munkahelyi környezetet teremtsünk, amelyben mindannyian folyamatosan inspirálódva, lelkesen és szívvel-lélekkel dolgozhatunk együtt.

Szeretettel várunk, csatlakozz hozzánk ajkai központi irodánkba!

Főbb feladatok

  • Éves, negyedéves és havi pénzügyi tervek készítése, a tervezési folyamat koordinálása
  • Pénzügyi előrejelzések készítése a vállalati célok és stratégiai irányvonalak mentén
  • Pénzügyi modellek kidolgozása és fejlesztése a vállalati teljesítmény alakulásának követésére
  • Részvétel a havi- és éves zárási feladatokban
  • A vállalat költségeinek folyamatos nyomon követése és elemzése, költségcsökkentési lehetőségek feltárása
  • Havi költség- és eredménykimutatások készítése, valamint azok bemutatása a vezetőség felé
  • Költségvetési eltérések vizsgálata, elemzése, eltérések okainak feltárása, és javaslatok kidolgozása azok javítására
  • Pénzügyi kimutatások elemzése, KPI-ok (kulcs teljesítménymutatók) figyelése és értékelése
  • A vállalati teljesítmény alakulásának figyelemmel kísérése, javaslattétel a hatékonyság növelésére
  • Pénzügyi jelentések és beszámolók készítése a vezetés, valamint egyéb érintett felek részére
  • Beruházási projektek elemzése, megtérülési számítások készítése
  • A beruházások eredményességének monitorozása, és javaslattétel a projektgazdaságosság növelésére
  • Kockázatelemzési módszerek alkalmazása és kockázatcsökkentési javaslatok kidolgozása
  • Pénzügyi tervezésben és előrejelzésben való részvétel, terv-tény eltérések elemzése, a tervezés és előrejelzés fejlesztése
  • Szükség esetén ad-hoc riportok és elemzések készítése
  • A kontrolling folyamatok fejlesztése és hatékonyságának növelése
  • Szoros együttműködés a különböző részlegekkel az üzleti folyamatok és a pénzügyi kontroll erősítése érdekében

Munkakör betöltésének feltételei

  • Pénzügyi vagy gazdasági felsőfokú végzettség (pl. közgazdász, pénzügyi menedzsment)
  • Legalább 5 év releváns kontrolling vagy pénzügyi elemzői tapasztalat; előnyt jelent a nagyvállalati környezetben szerzett gyakorlat
  • Erős számviteli és pénzügyi ismeretek
  • Költségelemzési, pénzügyi modellezési és kockázatelemzési módszerek alapos ismerete
  • Jártasság a pénzügyi szoftverek és az Excel haladó szintű használatában
  • Analitikus gondolkodásmód, problémafeltárási és megoldási képesség
  • Precizitás, felelősségtudat és határidő-orientáltság
  • Kiváló kommunikációs készség, vezetői riportok készítésében szerzett jártasság
  • Csapatszellem, de képes önálló munkavégzésre is

Amit kínálunk

  • Stabil, hosszútávú munkahely
  • Jó csapat, családias légkör
  • Versenyképes fizetés
  • Béren kívüli juttatások (13.havi fizetés, hűségjutalom)

Állás, munka területe(i):

  • Pénzügy, Könyvelés
  • Kontrolling

JELENTKEZEM