Feladatok

  • számlák kiállítása, szállítói számlák kezelése
  • online bankolás, házipénztár kezelés
  • kapcsolattartás, adategyeztetés a könyvelői irodával
  • beérkező hibabejelentések kezelése, adminisztrációja
  • az ügyfelekkel való kapcsolattartás
  • a javítási ajánlatok, kimutatások elkészítése
  • a szervezeti egységbe tartozó munkatársak adminisztratív támogatása

Elvárások

  • Téged keresünk, ha könnyen alakítasz ki kapcsolatokat, udvariasan és barátságosan kommunikálsz
  • jó érzékkel bírsz a szervezési/koordinálási feladatok terén 
  • mersz döntéseket hozni és megőrzöd a nyugalmad stresszes helyzetben is
  • precízen, pontosan végzed a munkád

Előnyt jelent

  • legalább társalgási szinten kommunikálj angolul (írásban és szóban is)
  • kiváló számítógépes ismeretekkel bírj (excel)

Amit kínálunk

  • Stabil, hosszútávú munkahely
  • Támogató, jó hangulatú munkakörnyezet, fiatalos és lendületes csapat
  • Teljesítményt elismerő vállalati kultúra
  • munkavégzés helye: Budapest 11. kerület

Céginformáció

Cégünk 25 éve töretlenül áll a banktechnikai rendszerek piacának élén. Jelszavunk az innováció, a fejlesztés és a fejlődés. Elkötelezett hívei vagyunk az új technológiának, a feldolgozási folyamatok automatizálásának. Ha nyitott vagy az újra és szeretnél részt venni az új generációs rendszerek bevezetésében, várjuk jelentkezésedet!

Jelentkezés módja

Fényképes önéletrajzodat és motivációs leveledet a fizetési igényed megjelölésével várjuk!

JELENTKEZEM


Cégnév: MILE Banktechnika Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév: