Feladatok

  • Ügyvezető és Operatív vezető munkájának támogatása.
  • Könyveléssel való kapcsolattartás. Havi könyvelési anyag (számlák, nyugták, bevételi összesítők) összegyűjtése, rendszerezés és ellenőrzése.
  • Kimenő és bejövő számlák iktatása, ahhoz kapcsolódó adminisztráció, belső ügyviteli rendszer használatának elsajátítása, hatékony kezelése.
  • Árurendelés, optimális raktár töltöttség biztosítása, rendelési folyamatok felügyelete, kapcsolattartás beszállítókkal.
  • Kimutatások készítése.
  • Iroda rendben tartása, a hatékony irodai munkavégzés feltételeinek megteremtése.
  • A szálláshely backoffice rendszereinek felügyelete.

Elvárások

  • Jó kommunikációs képesség, angol és magyar nyelven.
  • Képesség priorizálni és a hirtelen felmerülő problémákat jól kezelni.
  • Szeress és tudj kollégáiddal, a cég partnereivel konstruktívan dolgozni, együttműködni, objektív visszajelzéseket adni felettesednek.
  • Légy nyitott a vezetőség magas minőség érdekében hozott döntéseinek gyakorlatba ültetésében.
  • Légy képes az önálló munkavégzésre és felelős gondolkodásra.

Előnyt jelent

Korábbi, hasonló feladatok irodai tapasztalat. Idegenforgalomban, könyvelésben, pénzügyi területen szerzett tapasztalat.

Amit kínálunk

  • Lelkes, motivált csapatot, folyamatos szakmai fejlődést
  • Hibrid munkavégzés lehetősége
  • Kiemelkedő bérezést
  • Állandó visszajelzést, folyamatos szakmai fejlődést, támogató környezetet.

Céginformáció

Az Avenue Hostel 2014 júliusa óta működik az Oktogon téren azzal a céllal, hogy a Budapestre látogató, és minket szálláshelyéül választó vendég részére magas vendégélményt nyújtson és ezzel hozzájáruljon a városról és az országról szerzett pozitív benyomásokhoz. Csapatunk körülbelül 50 főből áll, az itt dolgozók nagy része a húszas éveiben jár. Fontos nekünk a felszabadult, közvetlen hangulatú munkavégzés, hiszünk abban, hogy csak akkor tudunk igazán jó minőséget nyújtani, ha közben mi is jól érezzük magunkat!

Jelentkezés módja

Jelentkezni fényképes önéletrajzzal a "Jelentkezem" gomb megnyomásával lehet.

Cégnév: Forguest Oktogon Kft
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
FRISS HASONLÓ ÁLLÁSOK
E-MAILBEN

A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.

HASONLÓ ÁLLÁSOK
Pénzügyi asszisztens Pest megye

munkakör betöltésére Feladatok: A projekt pénzügyi lebonyolításában, pénzügyi tervezésében és végrehajtásában való részvétel A projekt finanszírozására ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE
Pénzügyi asszisztens Pest megye

Cégvezetők, irodavezető munkájának széles körű támogatása napi szinten a számlák, dokumentumok formai, tartalmi ellenőrzése és rögzítése a vállalati ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE
Pénzügyi asszisztens Pest megye

Szerződések és megrendelők elkészítése, a szerződéskötést követően a folyamatok koordinálása Szállítói számlák ellenőrzése és rögzítése a könyvelői ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE