Feladatok
- Ügyvezető és Operatív vezető munkájának támogatása.
- Könyveléssel való kapcsolattartás. Havi könyvelési anyag (számlák, nyugták, bevételi összesítők) összegyűjtése, rendszerezés és ellenőrzése.
- Kimenő és bejövő számlák iktatása, ahhoz kapcsolódó adminisztráció, belső ügyviteli rendszer használatának elsajátítása, hatékony kezelése.
- Árurendelés, optimális raktár töltöttség biztosítása, rendelési folyamatok felügyelete, kapcsolattartás beszállítókkal.
- Kimutatások készítése.
- Iroda rendben tartása, a hatékony irodai munkavégzés feltételeinek megteremtése.
- A szálláshely backoffice rendszereinek felügyelete.
Elvárások
- Jó kommunikációs képesség, angol és magyar nyelven.
- Képesség priorizálni és a hirtelen felmerülő problémákat jól kezelni.
- Szeress és tudj kollégáiddal, a cég partnereivel konstruktívan dolgozni, együttműködni, objektív visszajelzéseket adni felettesednek.
- Légy nyitott a vezetőség magas minőség érdekében hozott döntéseinek gyakorlatba ültetésében.
- Légy képes az önálló munkavégzésre és felelős gondolkodásra.
Előnyt jelent
Korábbi, hasonló feladatok irodai tapasztalat. Idegenforgalomban, könyvelésben, pénzügyi területen szerzett tapasztalat.
Amit kínálunk
- Lelkes, motivált csapatot, folyamatos szakmai fejlődést
- Hibrid munkavégzés lehetősége
- Kiemelkedő bérezést
- Állandó visszajelzést, folyamatos szakmai fejlődést, támogató környezetet.
Céginformáció
Az Avenue Hostel 2014 júliusa óta működik az Oktogon téren azzal a céllal, hogy a Budapestre látogató, és minket szálláshelyéül választó vendég részére magas vendégélményt nyújtson és ezzel hozzájáruljon a városról és az országról szerzett pozitív benyomásokhoz. Csapatunk körülbelül 50 főből áll, az itt dolgozók nagy része a húszas éveiben jár. Fontos nekünk a felszabadult, közvetlen hangulatú munkavégzés, hiszünk abban, hogy csak akkor tudunk igazán jó minőséget nyújtani, ha közben mi is jól érezzük magunkat!
Jelentkezés módja
Jelentkezni fényképes önéletrajzzal a "Jelentkezem" gomb megnyomásával lehet.