Feladatok

  • Cégvezetők, irodavezető munkájának széles körű támogatása
  • napi szinten a számlák, dokumentumok formai, tartalmi ellenőrzése és rögzítése a vállalati rendszerben
  • az iroda napi, gördülékeny működésének biztosítása
  • adminisztratív feladatok koordinálása
  • nyilvántartások, kimutatások naprakész vezetése
  • dokumentumok rendszerezése, archiválása
  • szkennelés
  • esetenként banki, postai és egyéb irodán kívüli ügyintézés
  • Ad-hoc feladatok előfordulnak

Elvárások

  • középfokú végzettség, minimum 3-5 éves releváns irodai tapasztalat
  • önállóan és csapatban is tudsz gondolkodni, dolgozni 
  • MS Office programok magabiztos használata
  • hatékony időmenedzsment és prioritás kezelés
  • határozott, magabiztos, pozitív szemléletű személyiség
  • terhelhetőség

Előnyt jelent

  • angol nyelv ismerete előnyt jelent, de NEM ELVÁRÁS
  • azonnali vagy rövid határidőn belüli munkakezdés

Amit kínálunk

  • teljes munkaidő
  • megfelelő bérezés
  • szabad hétvége

Céginformáció

Dinamikusan fejlődő étteremlánc vagyunk, unatkozni biztosan nem fogsz. Változatos feladatok, a megszokott napi rutin mellett. A kollégák segítőkészek, befogadóak. 

Jelentkezés módja

Fényképes önéletrajzzal, bruttó fizetési igény megjelölésével. 
Cégnév: VTM-PLUSZ Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
FRISS HASONLÓ ÁLLÁSOK
E-MAILBEN

A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.

HASONLÓ ÁLLÁSOK
Pénzügyi asszisztens Pest megye

munkakör betöltésére Feladatok: A projekt pénzügyi lebonyolításában, pénzügyi tervezésében és végrehajtásában való részvétel A projekt finanszírozására ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE
Pénzügyi asszisztens Pest megye

Szerződések és megrendelők elkészítése, a szerződéskötést követően a folyamatok koordinálása Szállítói számlák ellenőrzése és rögzítése a könyvelői ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE