Feladatok
Az Ön feladatai lesznek
- Kezelje a bejövő kapcsolatokat különböző csatornákon keresztül (élő csevegés, e-mail, üzenetek, kapcsolatfelvételi űrlapok) az e-kereskedelmi platform felhasználóitól megrendeléseikkel / kérdéseikkel kapcsolatban, miközben kiváló ügyfélszolgálatot nyújt
- Segítse az ügyfeleket kérdéseikkel, kéréseikkel vagy megrendeléseikkel azáltal, hogy megfelelően, teljes mértékben és pontosan adja meg az adatokat a támogatási eszközökben
- Oldja meg az ügyfélesetet és támogassa az online megrendeléseket időben
- Magas szintű professzionalizmus fenntartása az ügyfelekkel, pozitív kapcsolat kialakítása minden kapcsolatfelvétellel
- Legyen naprakész a termékismeretekkel kapcsolatban, és értesüljön a vállalati/ügyfélirányelvek változásairól
- Azonnal kezelje vagy eszkalálja a gyanított vagy felismert ügyfélproblémákat a meghatározott eljárások szerint
- A fő teljesítménymutatók (KPI-k) elérése a kiváló minőség megőrzése mellett
- Bármely további ad hoc feladat, amely hozzájárulhat az ügyfél jobb kiszolgálásához a KPI minőségével vagy javításával
Elvárások
- C1 szintű német nyelvtudás, szóban és írásban egyaránt
- Magyar TAJ kártya, adószám és lakcímkártya
- Legalább 6 hónapos tapasztalat a német nyelvű hangtámogatásban, ideális esetben az ügyfélszolgálatban / contact centerben
- Jelenleg Magyarországon tartózkodik
- Kiváló kommunikációs és interperszonális készségek (mind szóban, mind írásban)
- Képes jól kommunikálni mind a belső mind a külső ügyfelekkel
- Ügyfélközpontú, barátságos és professzionális módon, az ügyfelek aggodalmainak megértése
- Képesség a gyors tempójú környezetben való működésre és alkalmazkodásra
- Magas érzelmi intelligencia és puha készségek, amelyek képesek kiszolgálni a nagy horderejű ügyfeleket
- Kiváló megértési és problémamegoldó készség
- Technikai hozzáértés / számítógépes ismeretek, tapasztalat az MS Office alkalmazások használatában
- Tapasztalat több rendszerből álló környezetben
Amit kínálunk
- Kiváló javadalmazási csomag tapasztalat, készségek és teljesítmény alapján
- Több műszakos beosztás: Hétfőtől vasárnapig - heti rotációban 6 és 24 óra között, 8 óra munka, heti 5 alkalommal
- Cafeteria 22000 Ft értékben
- Otthoni munkavégzési juttatás körülbelül 50 EUR
- Állandó foglalkoztatás
- Magán egészségbiztosítás a munkavállaló és az eltartottak számára
- Dinamikus és kreatív csapat pozitív és barátságos légkörrel
- Útmutatás és eszközök a képességei teljes kibontakoztatásához