a döntés előkészítési tevékenységgel és döntéssel összefüggő adminisztratív feladatok ellátása,
szerződések elkészítéséhez szükséges dokumentáció összeállítása,
ügyfél és számlakezelés ügyféldossziék kezelése, folyamatos karbantartása, aktualizálása,
kommunikáció ügyfelekkel,
operatív kérdésekben adatszolgáltatás a portfolióhoz tartozó ügyfelek esetében,
egyéb adminisztratív feladatok ellátása,
folyamatos együttműködés Kapcsolattartói és Hitelelemzői csapattal,
helyettesítési feladatok ellátása.
amire szükséged lesz a sikerhez
gazdasági/pénzügyi felsőfokú végzettség,
aktív angol nyelvtudás írásban és szóban egyaránt,
naprakész pénzügyi ismeretek,
várjuk olyan tehetséges, dinamikus kolléga (pályakezdő) jelentkezését, aki célorientáltan gondolkodik, együttműködésre képes, precíz, ügyfélorientált, és jól kommunikál.
csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!
Összetartó csapatunkban, a K&H-nál lehetőséget biztosítunk, hogy:
fejlődj szakmailag
közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád
képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod
belső karrierutakkal támogatunk
modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád
nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére