content-header

Te & k&h

Feladatok, amik Rád várnak:

  • a döntés előkészítési tevékenységgel és döntéssel összefüggő adminisztratív feladatok ellátása,
  • szerződések elkészítéséhez szükséges dokumentáció összeállítása,
  • ügyfél és számlakezelés ügyféldossziék kezelése, folyamatos karbantartása, aktualizálása,
  • kommunikáció ügyfelekkel,
  • operatív kérdésekben adatszolgáltatás a portfolióhoz tartozó ügyfelek esetében,
  • egyéb adminisztratív feladatok ellátása,
  • folyamatos együttműködés Kapcsolattartói és Hitelelemzői csapattal,
  • helyettesítési feladatok ellátása.

amire szükséged lesz a sikerhez

  • gazdasági/pénzügyi felsőfokú végzettség,
  • aktív angol nyelvtudás írásban és szóban egyaránt,
  • naprakész pénzügyi ismeretek,
  • várjuk olyan tehetséges, dinamikus kolléga (pályakezdő) jelentkezését, aki célorientáltan gondolkodik, együttműködésre képes, precíz, ügyfélorientált, és jól kommunikál.

csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!

Összetartó csapatunkban, a K&H-nál lehetőséget biztosítunk, hogy:

  • fejlődj szakmailag
  • közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád
  • képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod
  • belső karrierutakkal támogatunk
  • modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád
  • nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére

munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Kávézó
  • Zuhanyzási lehetőség
  • Céges rendezvények
  • Kerékpártároló
  • Parkoló
  • Sportolási lehetőség
  • Játéksarok

JELENTKEZEM