Feladatok

  • Új munkavállalók adatainak bejelentése, a belépők adminisztrációja
  • A személyi anyagok naprakész nyilvántartása
  • Riportok készítése munkaviszonnyal, pozíciókkal, létszámmal és munkavállalói adatokkal kapcsolatban
  • Bérszámfejtés előkészítésében való aktív részvétel
  • Béremelési tájékoztatók elkészítése
  • Kilépő dolgozók adminisztrációja
  • Dolgozói letiltások kezelése
  • Havi zárásban való aktív részvétel
  • Esetenként munkaszerződések, megbízási szerződések elkészítése

Elvárások

  • Minimum középfokú végzettség
  • Bér- és társadalombiztosítási ügyintéző végzettség 
  • Legalább 1 éves releváns munkatapasztalat
  • Munkakörhöz kapcsolódó jogszabályok naprakész ismerete
  • Felhasználó szintű MS Word, Excel ismeretek
  • Együttműködő, rugalmas, önálló és csapatmunkára alkalmas jellem
  • Kiváló szóbeli és írásbeli kommunikációs készség
  • Megbízható, pontos munkavégzés

Előnyt jelent

  • Nexon bérprogram és Nexon Time program ismerete
  • Munkaidőkeret használatában való jártasság
  • Külföldi munkavállalók foglalkoztatásának szabályaiban való jártasság

Amit kínálunk

  • Dinamikusan fejlődő fiatalos csapat
  • Biztos háttér
  • Fejlődési lehetőség

Céginformáció

Európa legnagyobb független, összehajtható kartondobozokat gyártó vállalataként 9 országban 14 gyáregységgel vagyunk jelen, kiemelkedő tapasztalattal rendelkezünk az ofszet nyomtatott kartondobozok és a hullámkarton csomagolóanyagok gyártása területén.Ha szeretnél tagja lenni egy fiatalos, befogadó, európai vállalati kultúrával rendelkező cégnek, akkor jelentkezz. Csapatunk tagjaként segítségedre leszünk a beilleszkedéstől a továbbképzési lehetőségeket át a hosszútávú szakmai fejlődésig.

Jelentkezés módja

Kérjük csatolja önéletrajzát!

JELENTKEZEM