Feladatok

  • az ügyfélszolgálatra érkező telefonos és írásbeli érdeklődések kezelése
  • rendelésekkel kapcsolatos adminisztrációs feladatok elvégzése
  • problémák kezelése

Elvárások

  • minimum középfokú végzettség (pályakezdők, friss diplomások jelentkezését is várjuk)
  • kiváló kommunikációs, kapcsolatteremtő és problémamegoldó készség szóban és írásban
  • felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Word, Excel)
  • ügyfélközpontúság, pontosság és precízség
  • szeress csapatban dolgozni
  • aktív román nyelvtudás szóban és írásban

Előnyt jelent

  • hasonló, ügyfélszolgálati területen szerzett tapasztalat
  • Kulcs-Soft számlázó program ismerete

Amit kínálunk

  • bejelentett főállású munkaviszony
  • napi 8 órás munkavégzés hétköznap 9:00-17:00 óráig
  • fiatalos légkör, segítőkész, támogató vezetőkkel
  • hosszú távú munkalehetőség
  • fejlődési lehetőség, mindig fogsz új dolgokat tanulni
  • home office lehetőség

Jelentkezés módja

Amennyiben úgy gondolod, hogy alkalmas vagy a feladatokra és szeretnél egy összetartó csapat tagja lenni várjuk fényképes önéletrajzod bérigény megjelölésével!

JELENTKEZEM