az ügyfélszolgálatra érkező telefonos és írásbeli érdeklődések kezelése
rendelésekkel kapcsolatos adminisztrációs feladatok elvégzése
problémák kezelése
Elvárások
minimum középfokú végzettség (pályakezdők, friss diplomások jelentkezését is várjuk)
kiváló kommunikációs, kapcsolatteremtő és problémamegoldó készség szóban és írásban
felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Word, Excel)
ügyfélközpontúság, pontosság és precízség
szeress csapatban dolgozni
aktív román nyelvtudás szóban és írásban
Előnyt jelent
hasonló, ügyfélszolgálati területen szerzett tapasztalat
Kulcs-Soft számlázó program ismerete
Amit kínálunk
bejelentett főállású munkaviszony
napi 8 órás munkavégzés hétköznap 9:00-17:00 óráig
fiatalos légkör, segítőkész, támogató vezetőkkel
hosszú távú munkalehetőség
fejlődési lehetőség, mindig fogsz új dolgokat tanulni
home office lehetőség
Jelentkezés módja
Amennyiben úgy gondolod, hogy alkalmas vagy a feladatokra és szeretnél egy összetartó csapat tagja lenni várjuk fényképes önéletrajzod bérigény megjelölésével!