Feladatok

  • Készletgazdálkodási feladatok: (árubevételezés, készletfigyelés, árufeladás)
  • A kereskedelmi vezető munkájának támogatása (jelentési táblázatok készítése adatszolgáltatásokhoz, termék-adatlapok készítése, stb)
  • Rendelések rögzítése, szállítólevelek, egyéb kísérő dokumentumok (CMR, számlák, stb) készítése, reklamációk kezelése (többnyire EDI-n keresztül)
  • Import és export fuvarszervezés közúton, tengeren és alkalmanként légi úton is
  • Élelmiszer címkék fordítása, ellenőrzése, előkészítése és nyomtatása

Elvárások

  • Minimum 1,5 év irodai tapasztalat, lehetőleg kereskedelmi területen
  • Angol nyelvismeret 
  • Minimum Érettségi Bizonyítvány
  • Valóban naprakész, haladó szintű számítógépes ismeretek (excel, word)
  • Kiváló helyesírás és kommunikációs készség
  • Jó alkalmazkodó- és tanulási képesség
  • Logikus gondolkodásmód, rendszerszemlélet
  • Hatékony és önálló munkaszervezés, lendületes munkavégzés

Előnyt jelent

  • EDI ismeret
  • mielőbbi munkakezdés
  • tapasztalat kereskedelmi láncokkal történő kapcsolattartásban

Amit kínálunk

  • Stabil piaci pozícióval, 20 éves múlttal rendelkező magyar tulajdonú kereskedelmi cég
  • Támogató, jó hangulatú munkakörnyezet, fiatalos és lendületes csapat
  • Teljesítményt elismerő vállalati kultúra
  • 30 órás munkahét (munkarend H-CS, 08:30 – 15:00 óráig)
  • munkavégzés helye: Budapest 15. kerület

Céginformáció

Családias hangulatú, kis létszámú cégünk 2004-ben jelent meg a hazai FMCG piacon minőségi import termékekkel.
Nemzetközileg ismert és elismert márkákat képviselünk kizárólagos importőrként Magyarországon, amelyek között főleg italok, élelmiszerek, valamint kozmetikumok és gyógyászati segédeszközök is találhatók.

Mi sosem unatkozunk, napjaink pörgősen egymást-munkáját segítve, ámde mégis vidáman telnek.  A vezetőség nyitott, valóban emberi hozzáállású. Nálunk mindenki számára adott az önálló munkavégzés lehetősége is, szívesen vesszük a munkatársak saját, innovatív ötleteit. 

JELENTKEZEM