Feladataid lesznek:

  • A hozzád tartozó márka vállalatbővítéséhez kapcsolódó tervek végrehajtása a meghatározott stratégiai célkitűzések alapján
  • Elérhető és kiadó üzlethelyiségek felkutatása
  • Tárgyalások lebonyolítása a bérleti feltételekről a bérbeadókkal
  • A márka szabványainak megfelelve a kiadó ingatlanhelyek értékelése  
  • Versenytársak elemzése
  • A lízingelési folyamattal kapcsolatos dokumentációk kezelése
  • A bérleti szerződések tárgyalása, bonyolítása

Elvárások:

  • Min. 3 év szakmai tapasztalat leasing/bérbeadásban retail területen 
  • Erős kommunikációképes angol nyelvtudás
  • Jó tárgyaló és kommunikációs készség
  • Lendületes, proaktív személyiség
  • B-kategóriás jogosítvány
  • Ms Office felhasználó szintű ismerete

Amit ők nyújtanak számodra:

  • Teljes munkaidős alkalmazotti jogviszony
  • Piacképes juttatási csomag (alapbér + bónusz)
  • Céges autó magánhasználatra is
  • Munkavégzéshez szükséges eszközök
  • Rugalmas munkavégzés, Home office lehetőség

Munkavégzés helye:

  • Budapest 13. kerületi központ / otthoni munkavégzés lehetősége
  • Ügyféllátogatás esetén országos munkavégzés 

 

Amennyiben szimpatikus számodra a lehetőség angol ÉS magyar nyelvű önéletrajzod elküldésével tudod megpályázni!

A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.

JELENTKEZEM

Friss hasonló állások e-mailben

A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.