Feladatok

  • Külföldi partnerekkel kapcsolattartás
  • Import árubeszerzés, reklamációkezelés, export ügyintézés
  • Külföldi utazásokon, tárgyalásokon tolmácsolás
  • Utazásokkal kapcsolatos ügyintézés
  • Fordítások készítése
  • Kereskedelmi tevékenységgel kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása
  • Import számlák ellenőrzése, nyilvántartása

Elvárások

  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás szóban és írásban (napi szintű angol nyelvű kommunikáció külföldi partnerekkel írásban és szóban egyaránt)
  • Erős felhasználói szintű számítógépes ismeret
  • Gyors problémamegoldó képesség
  • Önálló, megbízható munkavégzés
  • Jó kapcsolatteremtési és szervező képesség

Előnyt jelent

  • Nemzetközi kereskedelemben szerzett szakmai tapasztalat
  • Felsőfokú végzettség

Amit kínálunk

  • Azonnali munkakezdés
  • Stabil vállalati háttér
  • Hosszú távú munkalehetőség, határozatlan idejű munkaviszony
  • Jó hangulatú, támogató csapat
  • Modern, igényes munkahelyi környezet
  • Szakmai fejlődési lehetőség


 

Céginformáció

30 éve működő, 100 %-ban magyar tulajdonban lévő, építőipari termékeket forgalmazó cég keres munkatársat az alábbi pozícióra
 

Jelentkezés módja

 Várjuk fényképes magyar nyelvű önéletrajzát fizetési igény megjelölésével

JELENTKEZEM