Feladatok

  • bejövő, kimenő számlák, bank és pénztár könyvelése;
  • tárgyi eszköz könyvelése és mozgások nyilvántartása
  • munkavállalókkal kapcsolatos változások bejelentése
  • egyéni vállalkozókkal kapcsolatos változások bejelentése
  • a havi/negyedéves/éves zárási feladatokban való aktív közreműködés;
  • pénzügyi és egyéb adminisztratív feladatok ellátása;
  • ügyfelekkel történő kapcsolattartás;
  • főkönyvelő munkájának támogatása;

Elvárások

  • mérlegképes könyvelői vagy számviteli ügyintéző végzettség;
  • minimum 2 éves számviteli, adózási területen szerzett tapasztalat;
  • a munkában precíz, önállóságra képes, magas problémamegoldó készség;
  • törvények, rendeletek naprakész ismerete;
  • jó kommunikációs képesség szóban, írásban egyaránt;
  • együttműködésre és csapatmunkára való készség;

Előnyt jelent

  • RLB-60 rendszer ismerete;
  • Nyitottság az új informatikai megoldások iránt
  • számviteli, adózási területen szerzett tapasztalat

Amit kínálunk

  • határozatlan idejű teljes munkaidős szerződés;
  • versenyképes bér; bruttó bér 500.000 ft – 800.000 Ft
  • fiatal, lendületes csapat,
  • személyes fejlődési lehetőség
  • változatos feladatok,
  • digitalizált iroda

Céginformáció

Az IBOOKR.AI Informatikai Kft. egy innovatív magyar könyvelőiroda (Énkönyvelőm.hu), amely a könyvelési szolgáltatás nyújtása mellett egy mesterséges intelligencia alapú online könyvelőprogramot fejleszt. Céljuk a könyvelési folyamatok teljes automatizálása, biztosítva a NAV-kompatibilitást és a naprakész adóbevallások elkészítését. A cég elkötelezett a könyvelési szakma modernizálása mellett, és tagja a Magyar Mesterséges Intelligencia Koalíciónak.
Az IBOOKR csapata könyvelőkből és fejlesztőkből áll, akik közösen dolgoznak a könyvelés egyszerűsítésén és korszerűsítésén.

Jelentkezés módja

Jelentkezni lehet a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva fényképes önéletrajzzal. 

JELENTKEZEM