Feladatok
Ügyfélkapcsolati munkatársunkként kulcspozíciót tölthetsz majd be a cég és a márka életében egyaránt, aki figyelemmel kíséri és javítja a Jaguar és Land Rover gépjárművek vásárlóinak mindennapi ügyfélélményét.
Luxuskörnyezet, fejlett technológiák és gyönyörű munkakörnyezet vár a Wallis British Motorsnál!
A pozíció betöltéséhez az ANGOL NYELV tárgyalási készség szintű használata alapfeltétel.
Főbb feladatcsoportok:
- Az ügyfélelégedettség folyamatos javítása közvetlen kommunikációval és megfelelő intézkedések koordinálásával,
- A vásárlással, ügyfélkezeléssel vagy bárminemű problémával kapcsolatos ügyfélelégedetlenség visszaszorítása
- Közvetlen interakció az ügyfelekkel, a kiemelt ügyfélpanaszok azonnali kezelése és orvoslása
- Az ügyfélélmény biztosítása mind értékesítés, mind vevőszolgálat (aftersales) oldalon a márka (JLR) előírásai alapján
- Az ügyfélélmény fejlesztésére vonatkozó folyamatos javaslatok, és ezek belső folyamatokba való építése az érintett részlegeken
- A belső csapat (sales, aftersales egyaránt) fejlesztése az ügyfélkapcsolat kezelésének meghatározott pontjain
- A digitális és fizikai ügyfélélmény folyamatos monitoringja a rendszerekben, és a mindennapi ügyfélkezelésben.
Elvárások
- Magas szintű kommunikációs készség ANGOL nyelven is, magabiztos fellépés, kellemes megjelenés
- Folyamat- és szolgáltatásorientált szemléletmód
- Kiváló elemző készség
- Stabil számítógépes ismeretek (Microsoft Office, CRM rendszerek…stb.)
Előnyt jelent
- Automotive szektorban szerzett tapasztalat
Amit kínálunk
- Vonzó kompenzációs csomag (bónusz lehetőség, cafeteria, szakmai tréningek)
- Szakmai fejlődés, az autóipar megismerése mélységeiben
- Karrier lehetőségek az AutoWallis cégcsoporton belül
- Izgalmas, motiváló, kihívást jelentő feladatok
- Vonzó munkakörnyezet, nemzetközi sztenderdek szerint kialakított prémium szalon
- Kedvező munkaidő, havi néhány nap home office opció
- Összetartó csapat, barátságos környezet a mindennapokban
Munkahelyi extrák
- Céges rendezvények