• vállalat irat- és dokumentumkezelő szoftverének valamint kapcsolódó szolgáltatások értékesítése
  • meglévő és új ügyfeleknél történő új üzleti lehetőségek folyamatos, feltérképezése, generálása sikeres értékesítéssel történő lezárása
  • árajánlatok, szerződések elkészítése
  • projektek nyomon követése, folyamatos kapcsolattartás a belső termékfejlesztéssel, termékbevezetést végző munkatársakkal és az ügyféllel
  • folyamatos tájékozódás: a piaci folyamatokról és a versenytársak aktivitásáról,
  • tenderek követése
  • vevői elégedettség folyamatos nyomon követése, fenntartása
  • igényfelmérések, termékbemutatók elvégzése
  • rendszeres forecastok készítése
  • árajánlatok, megrendelők, szerződések elkészítése
  • konferenciákon való részvétel
  • szakmai képzéseken való részvétel

Elvárások:

  • 3-5 év Business to Business értékesítésben szerzett tapasztalat
  • Középfokú IT ismeretek
  • Felsőfokú végzettség
  • Kiváló kommunikációs képesség
  • Kitartó, felelősségteljes munkavégzés
  • Analitikus, holisztikus gondolkodásmód,
  • Képes account stratégiában gondolkodni
  • “B” típusú jogosítvány

 

  • Előny:
    ▪ IT értékesítési tapasztalat
    ▪ CRM, DMS rendszerismeret
    ▪ Angol nyelvtudás

Egyéb információ az állásról:

Partnerünk egy innovatív vállalatirányítási rendszerrel foglalkozik, bővülő csapatába pedig keresi új key account manager kollégáját, aki a legnagyobb ügyfelekre koncentrálva segíti a sales a csapat munkáját. 

JELENTKEZEM


Cégnév: Randstad Hungary Kft.
Kapcsolattartó: <ul> <li>Versenyképes fizetés</li> <li>Céges autó</li> <li>Telefon, Notebook</li> <li>Teljesítményar
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév: