Feladatok
- Olasz új és meglévő Ügyfelekkel való folyamatos kapcsolattartás
- Saját kapcsolatrendszer, ügyfélkör kiépítése
- Ajánlatok kidolgozása, bejövő megrendeléseik teljeskörű koordinálása, adminisztrációja
- Önálló döntéshozatal árkalkulációs és adminisztratív ügyekben
- Leszerződött Ügyfelek támogatása a rendszer használatában
- A megszerzett Ügyfelekkel rendszeres kapcsolatápolás
- Az EcoFleet minden termékének és szolgáltatásának pontos ismerete
- A vállalat belső szabályainak ismerete és betartása a zökkenőmentes működés érdekében
- Együttműködés és kapcsolattartás a kollégákkal és társosztályokkal (jogász, könyvelő, pályázatíró olasz nyelven)
Elvárások
- Igazolt 1-3 éves tapasztalat ügyfél menedzsment és/vagy B2B értékestés területén
- Felsőfokú olasz nyelvtudás, írásban és szóban, üzleti műszaki környezetben
- Ügyfélközpontú hozzáállás
- Pro aktivitás
- Kiemelkedő kommunikációs készség
- Nyitottság az új dolgokra és gyors tanulás
- Csapatban gondolkodás
- Magas fokú szervező készség
- Mobilitás, igény szerint partnerlátogatás külföldön (Olaszország)
Előnyt jelent
- Angol nyelvtudás előnyt jelent
- Műszaki beállítottság
- Telematikai és autóipari ismeretek
Amit kínálunk
- Alapbér (alkalmazotti jogviszony) + jutalék
- Teljes körű betanítás és folyamatos támogatás
- Értékesítést támogató eszközök (Laptop, Telefon), marketing anyagok használata
- Fiatalos, családias hangulatú csapat
- Stabil, hosszú távú munkalehetőség
- Hazai és nemzetközi kapcsolatrendszer
- Tréningek és oktatások a teljesítmény növeléséhez
- Piacvezető termékkel dolgozhatsz, kreatív csapatban és modern munkakörnyezetben
- Tájékoztatás az álláspályázat személyes adatainak kezeléséről ecofleet com /hu oldalon olvashat
Munkahelyi extrák
- Céges étkező
- Kávézó
- Parkoló