Feladatok

Feladataid közé fog tartozni:
  • Telefonos- és a szervizbe érkező ügyfelekkel történő egyeztetés
  • Székhely és telephely közötti árumozgások adminisztrációja
  • Az ügyvezető/irodavezető munkájának segítése, napi, heti szintű kimutatásokkal
  • A szervizbe érkező pénztárgépek, bankterminálok és egyéb eszközök átvétele és kiadása, adminisztrációja CRM rendszerben
  • A szervizből kiadandó pénztárgépek tesztelése, végellenőrzése
  • Csomagküldés, kapcsolatártás a futárcégekkel
  • Szállítólevelek, számlák készítése

Elvárások

Téged keresünk, ha:
  • legalább középfokú végzettséggel rendelkezel
  • az OFFICE-t, leginkább az Excel-t magabiztosan használod
  • nyitott vagy új dolgok tanulására és rendelkezel némi műszaki érzékkel
  • tudsz önállóan, precízen dolgozni
  • jó kommunikációs és stressz tűrő képességekkel rendelkező, csapatjátékos személyiség vagy
  • hosszú távra keresel munkát
  • előnynek számít, ha használtál már SAP programot vagy társalgási szinten beszélsz angolul

Amit kínálunk

Amit cégünk kínálni tud a leendő kollégának:
  • Tapasztalatszerzési lehetőség nemzetközi környezetben, akár pályakezdőknek is
  • Folyamatos fejlődési és tanulási lehetőség
  • Biztos háttér, külföldi anyacég
  • Jó munkakörülmények
  • Havi fix fizetés+béren kívüli juttatások

Munkahelyi extrák

  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

A Micra-Metripond Kft, az egyik legnagyobb hazai online pénztárgép forgalmazó, emellett gyártással és kereskedelemmel foglalkozó külföldi tulajdonban lévő, biztos háttérrel rendelkező cég budapesti telephelyére, hosszú távra, új munkatársat keres. A munkavégzés helye Budapest XI. ker.
 

Jelentkezés módja

Ha ajánlatunk felkeltette érdeklődésedet, magyar nyelvű önéletrajzodat és motivációs leveledet kérjük, küld a pozíció és fizetési igényed feltüntetésével.
 

JELENTKEZEM


Cégnév: Micra-Metripond Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév: