Feladatok

  • Értékesítéshez kapcsolódó tevékenységek adminisztratív támogatása. 
  • Közbeszerzéssel, pályázatokkal kapcsolatos ügyintézés.
  • Ajánlatok, megrendelések kezelése, rögzítése.
  • Általános logisztikai ügyintézés.
  • Napi operatív folyamatok támogatása, egyéb adminisztrációs feladatok ellátása.
  • Projektek koordinálása.

Elvárások

  • Közbeszerzés,vagy pályázatok területén szerzett tapasztalat
  • EKR közbeszerzési rendszer ismerete
  • Minimum középfokú végzettség
  • 1-3 év releváns munkakörben szerzett tapasztalat
  • Számítógép felhasználói ismeretek (Excel, Word, Internet)
  • Pontos, felelősségteljes munkavégzés, precizitás
  • Kiváló kommunikációs és problémamegoldó készség
  • Pozitív személyiség , csapatszellem, nyitottság, lojalitás

Előnyt jelent

  • Angol tárgyalóképes nyelvtudás

Amit kínálunk

  • Teljes munkaidő
  • Céges telefonhasználat
  • Versenyképes jövedelem

Munkahelyi extrák

  • Parkoló

Céginformáció

100 %-ban magyar tulajdonú cégünket 2002-ben alapítottuk.
Győri és csornai telephelyeinken laminált bútorlapok feldolgozásával, egyedi fémbútorok, bútorok,  bútoralkatrészek és csomagolóanyagok gyártásával foglalkozunk.
Vállalatunk állami megrendelések, közbeszerzések, önálló beruházások kivitelezésével foglalkozik.

Jelentkezés módja

Amennyiben hirdetésünk felkeltette az érdeklődését, kérjük, hogy küldje el részletes, fényképes szakmai önéletrajzát, bérigény megjelölésével  a "Jelentkezem" gombra kattintva.

JELENTKEZEM


Cégnév: AVA-FA Kft
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév: