Feladatok

  • Dokumentációs rendszer, nyilvántartások kezelése, adatrögzítés
  • Áruminták előkészítése, kiküldése, nyilvántartásban történő rögzítése
  • Megrendelések feldolgozása, nyomon követése
  • Áruk fogadása, fuvarszervezés, logisztikai feladatok
  • Szóbeli és írásbeli kapcsolattartás az ügyfelekkel, beszállítókkal magyar/angol nyelven
  • Hírlevelek, prezentációk összeállítása, weboldal karbantartása
  • Egyéb irodai adminisztratív feladatok elvégzése

Elvárások

  • középfokú vagy felsőfokú kereskedelmi végzettség
  • stabil angol nyelvtudás (írásban és szóban)
  • MS Office programok rutinos alkalmazása
  • megbízhatóság, kreativitás
  • precíz munkavégzés
  • multitasking, határidők betartása

Előnyt jelent

  • Kulcs-Soft vagy más számlázóprogram ismerete

Amit kínálunk

  • hosszútávú álláslehetőség
  • barátságos munkakörülmények
  • jogtisztán bejelentett bér

Céginformáció

2002-ben alakult, magyar tulajdonú, étrendi-kiegészítő és élelmiszeripari alapanyagokat importáló vállalat teljes munkaidőben, azonnali belépéssel backoffice munkatársat keres az értékesítési csapat támogatására, marketing és adminisztratív feladatok ellátására.

Jelentkezés módja

Jelentkezéséhez kérjük csatolja magyar nyelvű önéletrajzát.

JELENTKEZEM