Feladatok

  • Munkakör típusa: adminisztráció / ügyfélszolgálat / értékesítés támogatás
  • Kereskedelmi partnerekkel való kapcsolattartás (telefonon, e-mailben magyar és angol nyelven)
  • Megrendelések kezelése, visszaigazolása, szállítási dokumentumok előkészítése
  • Számlázás, nyilvántartások és kimutatások vezetése
  • Az értékesítési csapat adminisztratív támogatása
  • Készletinformációk egyeztetése, árlisták frissítése
  • Kapcsolattartás a logisztikai és pénzügyi osztállyal

Elvárások

  • Felsőfokú végzettség (gazdasági vagy kereskedelmi előny)
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS Office, különösen Excel)
  • Pontos, precíz munkavégzés
  • Jó kommunikációs készség, ügyfélorientált gondolkodás
  • Középszintű angol nyelvtudás (írásban és szóban)

Előnyt jelent

  • Tapasztalat hasonló munkakörben
  • ERP rendszer ismerete (pl. INFOR)
  • További idegen nyelvek ismerete

Amit kínálunk

Munkavégzés helye: (pl. Gyál, Pest megye)
Munkarend: teljes munkaidő
Munkakör típusa: adminisztráció / ügyfélszolgálat / értékesítés támogatás

Fontos számunkra a csapatszellem, a szakmai fejlődés és a hosszú távú együttműködés – olyan munkatársakat keresünk, akik szívesen dolgoznak precízen, lendületes környezetben és jó hangulatú csapatban. 

Céginformáció

A Dohány Kft. több mint 36 éve működő, stabil magyar játékgyártó vállalkozás, amelytermékei között megtalálhatók kültéri és beltéri játékok, melyek magas minőségükkel és tartósságukkal évek óta örömet szereznek a gyerekeknek Európa-szerte. Cégünk megbízhatóságáról, gyors ügyintézéséről és ügyfélközpontú szemléletéről ismert.
 

Jelentkezés módja

Jelentkezni lehet a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva.

 

Fényképes önéletrajzodat küldd el a tárgyban feltüntetve: „Kereskedelmi asszisztens”.

JELENTKEZEM