K&H Bank Zrt.

kapcsolattartó asszisztens/ kkv szegmens (Miskolc)

Te & K&H

Feladatok, amik Rád várnak:

  • a döntés előkészítési tevékenységgel és döntéssel összefüggő adminisztratív feladatok ellátása,

  • szerződések és szerződésmódosítások elkészítéséhez szükséges dokumentáció összeállítása,

  • ügyfél és számlakezelés ügyféldossziék kezelése, folyamatos karbantartása, aktualizálása,

  • ügyfelekkel és társterületekkel való szóbeli és írásbeli kommunikáció,

  • operatív kérdésekben adatszolgáltatás a portfolióhoz tartozó ügyfelek esetében,

  • egyéb adminisztratív feladatok ellátása,

  • folyamatos együttműködés a kapcsolattartói csapattal,

    helyettesítési feladatok ellátása.

Amire szükséged lesz a sikerhez

  • gazdasági/pénzügyi végzettség

  • pénzügyi ismeretek, banki tapasztalat

  • várjuk olyan tehetséges, dinamikus kolléga jelentkezését, aki célorientáltan gondolkodik, együttműködésre képes, precíz, ügyfélorientált, és jól kommunikál

Előny

  • angol nyelvtudás

Csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!

Összetartó csapatunkban, a K&H-nál lehetőséget biztosítunk, hogy:

  • fejlődj szakmailag
  • közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád
  • képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod
  • belső karrierutakkal támogatunk
  • modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád
  • nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére

Juttatások

  • versenyképes jövedelem
  • dolgozói kedvezményeket biztosítunk, többek között a napi bankoláshoz és hosszabb távú pénzügyeidhez (például: lakásvásárlási elképzeléseidhez)
  • személyre szabható cafetéria juttatás
  • éves teljesítmény alapú jutalom
  • céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz
  • céges laptop
  • home office lehetőség

Állás, munka területe(i):

  • Bank, Biztosítás, Bróker
  • Banki, Biztosítási szakügyintéző

JELENTKEZEM