Feladatok, amik Rád várnak:
a döntés előkészítési tevékenységgel és döntéssel összefüggő adminisztratív feladatok ellátása,
szerződések és szerződésmódosítások elkészítéséhez szükséges dokumentáció összeállítása,
ügyfél és számlakezelés ügyféldossziék kezelése, folyamatos karbantartása, aktualizálása,
ügyfelekkel és társterületekkel való szóbeli és írásbeli kommunikáció,
operatív kérdésekben adatszolgáltatás a portfolióhoz tartozó ügyfelek esetében,
egyéb adminisztratív feladatok ellátása,
folyamatos együttműködés a kapcsolattartói csapattal,
helyettesítési feladatok ellátása.
gazdasági/pénzügyi végzettség
pénzügyi ismeretek, banki tapasztalat
várjuk olyan tehetséges, dinamikus kolléga jelentkezését, aki célorientáltan gondolkodik, együttműködésre képes, precíz, ügyfélorientált, és jól kommunikál
angol nyelvtudás
Összetartó csapatunkban, a K&H-nál lehetőséget biztosítunk, hogy:
A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.