Feladatok:
- HR osztály adminisztratív feladatainak ellátása
- Közreműködés a toborzási folyamatokban (hirdetések kezelése, ki- és bejelentések lebonyolítása, stb.)
- Jelenlétnyilvántartó rendszer naprakészen tartása
- Tudásmenedzsment: belső képzések szervezése és nyomonkövetése
- Szakképzési- és duális képzési rendszer feladatainak menedzselése, dokumentálása
- Tanácsadás a vezetők és a menedzsment részére személyzeti- és munkajogi kérdésekben
- Részvétel a különféle HR-projektek vezetésében- és koordinálásában
- Bérszámfejtéshez szükséges adatok előkészítése és biztosítása
Elvárások:
- Legalább középfokú, HR-menedzsmentre összpontosító képzés
- Hasonló munkakörben szerzett releváns tapasztalat
- Kiváló szervező- és problémamegoldó készség
- Kiváló kommunikációs készség
- Középfokú aktív német vagy angol nyelvtudás
Amit kínálunk:
- Stabil, nemzetközi vállalati háttér
- Komplex juttatási csomag (alapbér, Cafeteria, bónuszok)
- Rugalmas munkaidő