Feladatok

  • számítógépek Tábla PC-k és perifériáik üzemeltetésének támogatása
  • okostelefonok és perifériáik üzemeltetése, karbantartása
  • operációs rendszerek, felhasználói szoftverek telepítése
  • a felsorolt feladatokhoz kötődő készenléti szolgálat ellátása

Elvárások

  • befejezett szakirányú középfokú végzettség, vagy általános középfokú végzettség (érettségi) és szakirányú tanfolyam
  • MS Windows operációs és irodai rendszerek ismerete
  • Android mobil operációs rendszer ismerete
  • MS Office szoftvercsomag ismerete

  • számítógépek hardverek ismerete
  • legalább 1 év szakmai gyakorlat
  • „B” kategóriás jogosítvány

 

Tulajdonságok, melyek számunkra fontosak

  • önállóság, megbízhatóság, fegyelmezett, precíz munkavégzés
  • rendszerszemlélet, kreativitás, problémamegoldó képesség, proaktivitás
  • szakmai összefoglaló, lényeglátó képesség
  • csapatmunka iránti nyitottság
  • ügyfélorientált kommunikációs készség

Előnyt jelent

  • nagyvállalati környezetben, technológiai rendszerek üzemeltetésében szerzett gyakorlat

Amit kínálunk

  • hosszú távú foglalkoztatási biztonság
  • támogató munkahelyi légkör
  • bruttó munkabér 4%-ának megfelelő összegű önkéntes nyugdíjpénztári támogatás havonta
  • bruttó 6.016,- Ft /hó önkéntes egészségpénztári tagdíj-kiegészítés munkabérből való legalább nettó 2.000,- Ft /hó tagdíj levonása esetén
  • vasúti utazási igazolvány biztosítása (szabályozás szerinti hozzátartozók részére is)
  • vállalati országbérlet kedvezményes vásárlása munkavállalóink részére

Céginformáció

A MÁV Szolgáltató Központ Zrt. a MÁV-csoport egyik leányvállalata, mely a tulajdonosok profiltisztítási törekvéseinek eredményeként jött létre 2013-ban. A szolgáltatói szemlélet nemcsak az elnevezésben, hanem a tevékenységek nyújtásában is hangsúlyozottan tetten érhető. Ennek nyomán társaságunk elsődlegesen a MÁV-csoport vállalatainak nyújt teljeskörű informatikai szolgáltatást, egy folyamatosan fejlődő környezetben.

Az informatikai szektorban 25 éves tapasztalattal rendelkezünk a végponti eszközök (például PC, notebook, jegykiadó automata, buszfedélzeti informatikai eszközök, nyomtató, tablet, mobil) üzemeltetésétől, az adatközponti szolgáltatásokon keresztül, az alkalmazásfejlesztésig. Országos lefedettségünk, 7/24 órás központi ügyfélszolgálatunk biztosítja megrendelőink számára a mindig elérhető informatikai szolgáltatást, amelyet ISO 9001:2015 minőségirányítási rendszerünk is garantál.

Szívesen megismernéd feladatainkat? Várjuk jelentkezésedet!

JELENTKEZEM