Feladatok

  • A cég napi munkájának támogatása, személyi asszisztencia biztosítása a tervező- és szervízmérnökök, pénzügy (~10 fő) részére (telefonhívások kezelése, levelezések lebonyolítása, utazások megszervezése),
  • A napi adminisztratív feladatok ellátása
  • Megbeszélések, találkozók, programok előkészítése, megszervezése, az ügyfelek fogadása
  • Kapcsolattartás az ügyvezetővel, mérnökökkel és ügyfelekkel.
  • Marketing feladatok ellátása (hírlevél, hirdetés készítés készítés)
  • Igazságügyi szakértői adminisztráció ellátása

Elvárások

  • Társalgási szinten angol vagy német nyelvtudás szükséges
  • Középfokú végzettség
  • „B” kategóriás jogosítvány
  • Együttműködő és kommunikatív személyiség
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Word, Excel)

Előnyt jelent

  • Hasonló munkakörben szerzett munkatapasztalat
  • Reklám-, marketing ismeretek
  • miniCRM ismerete

Amit kínálunk

  • Hosszú távon biztos munkahely
  • Versenyképes jövedelem
  • Folyamatos szakmai fejlődés
  • Kellemes munkakörnyezet
  • Budai iroda, jó tömegközlekedésnél

Munkahelyi extrák

  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

A Thermo Kft. egy 41 éve működő cég, épületgépészeti tervezéssel, alternatív energiát hasznosító rendszerek tervezésével, kivitelezésével, igazságügyi szakértéssel foglalkozik

Jelentkezés módja

Fényképes önéletrajz

JELENTKEZEM