Feladatok

  • Az irodai adminisztrációs feladatokat elvégzi és ellenőrzi,
  • A cégvezető munkájához szükséges asszisztensi feladatokat ellátja, teljeskörűen támogatja,
  • Gépjármű flottamenedzsmenttel kapcsolatos felmerülő feladatokat ellátja,
  • Az iroda működéséhez szükséges eszközöket beszerzi,
  • Teljeskörű információszolgáltatást és segítségnyújtást biztosít,
  • Futárok, vendégek és külsős személyek be- és kiengedése,
  • Be- és kimenő levél- és csomagküldeményeket kezeli,
  • Kimutatásokat, nyilvántartásokat készít a Cégvezető vagy Ügyvezető utasítására,
  • A beérkező számlákat érkezteti, átadja a megfelelő személynek és iktatja,
  • Céges rendezvények, csapatépítők szervezésében részt vesz,
  • Üzleti vendéglátáshoz kapcsolódó feladatok ellátja,
  • Szerződésekkel kapcsolatos adminisztrációt ellátja,
  • Közreműködik a belső szabályzatok kidolgozásában, aktualizálásában,
  • Foglalkozás-egészségügyi vizsgálattal kapcsolatos ügyintézést lebonyolítja,
  • Jelenléti íveket előkészíti és a belső munkaidő nyilvántartó rendszerben adminisztrálja,
  • Betartja a Tűz és munkavédelmi szabályokat, biztosítja a rendet, tisztaságot.

Elvárások

  • Társalgási szintű angol nyelvtudás, 
  • Minimum középfokú végzettség,
  • Kiemelkedő kommunikációs és kapcsolatteremtő képesség,
  • Nyitott, segítőkész hozzáállás,
  • Megbízhatóság,
  • Pontos és precíz, visszakövethető munkavégzés.

Előnyt jelent

  • Irodai adminisztrátori tapasztalat,
  • SAP ismerete,
  • Excel haladó szintű használata,
  • Egyéb nyelvismeret,
  • Proaktív szemlélet.

Amit kínálunk

  • Stabil vállalati háttér, hosszú távú munkalehetőség,
  • Izgalmas, kihívásokkal teli munkavégzés,
  • Béren kívüli juttatás,
  • Szakmai fejlődési lehetőség.

Munkahelyi extrák

  • Céges rendezvények
  • Kerékpártároló
  • Parkoló
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

Hazai és nemzetközi vevőkörrel rendelkező dinamikusan fejlődő budapesti cég keres Területi értékesítő munkatársat hosszú távú együttműködésre.

Jelentkezés módja

Amennyiben felkeltettük az érdeklődését és magára ismert, ne várjon – jelentkezzen fényképes önéletrajzzal a JELENTKEZEM gombra kattintva bérigényének megjelölésével!

Cégnév: A.S.G. Unternehmensberatung GmbH
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
FRISS HASONLÓ ÁLLÁSOK
E-MAILBEN

A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.

HASONLÓ ÁLLÁSOK
Adminisztratív diákmunka Csongrád-Csanád megye

Irodai adminisztratív feladatok ellátása Adatok kezelése Excel táblázatokban Dokumentumok rendezése és kategorizálása Iratok archiválása és digitalizálása

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE