Feladatok
- Az irodai adminisztrációs feladatokat elvégzi és ellenőrzi,
- A cégvezető munkájához szükséges asszisztensi feladatokat ellátja, teljeskörűen támogatja,
- Gépjármű flottamenedzsmenttel kapcsolatos felmerülő feladatokat ellátja,
- Az iroda működéséhez szükséges eszközöket beszerzi,
- Teljeskörű információszolgáltatást és segítségnyújtást biztosít,
- Futárok, vendégek és külsős személyek be- és kiengedése,
- Be- és kimenő levél- és csomagküldeményeket kezeli,
- Kimutatásokat, nyilvántartásokat készít a Cégvezető vagy Ügyvezető utasítására,
- A beérkező számlákat érkezteti, átadja a megfelelő személynek és iktatja,
- Céges rendezvények, csapatépítők szervezésében részt vesz,
- Üzleti vendéglátáshoz kapcsolódó feladatok ellátja,
- Szerződésekkel kapcsolatos adminisztrációt ellátja,
- Közreműködik a belső szabályzatok kidolgozásában, aktualizálásában,
- Foglalkozás-egészségügyi vizsgálattal kapcsolatos ügyintézést lebonyolítja,
- Jelenléti íveket előkészíti és a belső munkaidő nyilvántartó rendszerben adminisztrálja,
- Betartja a Tűz és munkavédelmi szabályokat, biztosítja a rendet, tisztaságot.
Elvárások
- Társalgási szintű angol nyelvtudás,
- Minimum középfokú végzettség,
- Kiemelkedő kommunikációs és kapcsolatteremtő képesség,
- Nyitott, segítőkész hozzáállás,
- Megbízhatóság,
- Pontos és precíz, visszakövethető munkavégzés.
Előnyt jelent
- Irodai adminisztrátori tapasztalat,
- SAP ismerete,
- Excel haladó szintű használata,
- Egyéb nyelvismeret,
- Proaktív szemlélet.
Amit kínálunk
- Stabil vállalati háttér, hosszú távú munkalehetőség,
- Izgalmas, kihívásokkal teli munkavégzés,
- Béren kívüli juttatás,
- Szakmai fejlődési lehetőség.
Munkahelyi extrák
- Céges rendezvények
- Kerékpártároló
- Parkoló
- Ingyen kávé, üdítő
Céginformáció
Jelentkezés módja
Amennyiben felkeltettük az érdeklődését és magára ismert, ne várjon – jelentkezzen fényképes önéletrajzzal a JELENTKEZEM gombra kattintva bérigényének megjelölésével!