Feladatok

Szegedi végrehajtói irodában ügyintézői feladatok ellátása, így különösen:
  • postai úton, VIEKR rendszeren és hivatali kapun érkező iratok feldolgozása
  • írásbeli dokumentumok (levelek, jegyzőkönyvek, stb.) előkészítése, szerkesztése, sokszorosítása, továbbítása
  • gépjármű és üzletrész foglalás előkészítése nyilvántartáson keresztül
  • határidők nyomon követése, betartása
  • a végrehajtási eljárásban érintett felek és egyéb érdekeltek tájékoztatása szóban és írásban
  • végrehajtó és végrehajtó-jelöltek támogatása
  • a végrehajtó irányítása és utasítása szerint közreműködés a végrehajtási eljárásokban

Elvárások

  • precíz, önálló munkavégzés
  • EVÜR felhasználói szintű ismerete
  • többéves végrehajtói irodában szerzett tapasztalat

Amit kínálunk

  • határozatlan idejű, teljes idős munkaviszony
  • azonnali munkakezdési lehetőség
  • munkakört megillető bérezés
  • irodai környezet

Céginformáció

  • munkakört megillető bérezés
  • irodai környezet

Jelentkezés módja

A „Jelentkezem” gombra kattintás után kérjük csatolja magyar nyelvű fényképes önéletrajzát, fizetési igény megjelölésével együtt.

JELENTKEZEM