Téged keresünk ha:

  • Proaktív, önálló vagy
  • Jó kommunikációs és szervezőkészséggel rendelkezel
  • Mobilitás és rugalmasság jellemez (budapesti és vidéki utazások a menedzsmenttel)
  • Erős EXCEL tudás és további számítástechnikai ismeretekkel rendelkezel!

Feladataid lesznek:

  • Menedzsment napi munkájának támogatása
  • Adatrögzítés
  • Nyilvántartások vezetése, adatok gyűjtése és rendszerbe foglalása
  • Táblázatkezelés
  • Napi / Heti / Havi riportok készítése

Előny:

  • B kategóriás jogosítvány

Ezért érdemes nálunk dolgozni:

  • Ingyen ebéd, kávé és tea
  • Fiatalos, segítőkész csapat
  • Családias, modern környezet
  • Könnyen megközelíthető iroda

Munkavégzés helye: Budapest, V. kerület

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, kérjük, küldje el fényképpel ellátott, szakmai önéletrajzát, bérigényének megjelölésével!

Cégnév: Hírös Gasztro Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK
Adminisztrátor Pest megye

AUTÓMOSÓBA MUNKATÁRSAT KERESÜNK ADMINISZTRATÍV MUNKAKÖRBEN: AMIT KÍNÁLUNK: 5 napos munkahét Bejelentett munkaviszony Azonnali kezdési lehetőség ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE