Feladatok

  • Irodai adminisztrációs feladatok ellátása, dokumentumok előkészítése, kezelése és rendszerezése
  • A Társaság szerződéseinek nyilvántartása, frissítése, kapcsolattartás a szerződéses partnerekkel
  • Támogatás nyújtása a beszerzési folyamatokhoz kapcsolódó adminisztrációban
  • Támogatás a Társaság testületi üléseinek előkészítésében, jegyzőkönyvezés;
  • A napi irodai működés támogatása, cégkapu és naptárak kezelése, találkozók és megbeszélések szervezése
  • Havi, éves beszámolók összeállításában való közreműködés
  • Kapcsolattartás partnerekkel, belső és külső adatszolgáltatások koordinálása
  • Irodai erőforrások nyomon követése, rendelése, beszerzése
  • Egyéb irodai szervezési és adminisztrációs feladatok ellátása
  • Postázási / iktatási feladatok ellátás

 

Elvárások

  • Felsőfokú szakképzettség
  • Legalább 2-3 év releváns munkatapasztalat irodai adminisztrációban
  • PC számítógép kezelői és szoftver felhasználói ismeretek
  • Precíz, megbízható, önálló munkavégzés határidők betartásával
  • Magabiztosság a MS Office programok használatában
  • Proaktív hozzáállás a felmerülő problémák kezelésében
  • Jó szervezőkészség, precizitás, megbízhatóság
  • Kiváló kommunikációs készség, önálló és csapatban való munkavégzési képesség
  • Erkölcsi fedhetetlenség

Előnyt jelent

  • Excel haladói szint

Amit kínálunk

  • Kedvező, versenyképes bérezés
  • Egyedülállóan magas cafeteria, melynek összege bruttó 450.000 Ft/év
  • Határozatlan idejű, teljes munkaidős állás
  • Családbarát munkaidőbeosztás, barátságos és igényes munkakörnyezetben
  • MEDICOVER egészségbiztosítás mellett csoportos kockázati élet- és balesetbiztosítás
  • Munkába járással kapcsolatban 30 Ft/km adómentes költségtérítés vagy a távolsági bérlet költségeinek 100%-os térítése
  • Számos egyéb ösztönző program (pl.: hónap dolgozója, ajánlási program, ruhapénz támogatás, szakmai kiválósága díj)
  • Csapatként segítjük és támogatjuk egymást. A mindennapi közös munka mellett pedig fontos számunkra a közös kikapcsolódás is – kisebb és nagyobb csapatépítő eseményeinken laza, kötetlen hangulatban töltünk el együtt egy-egy kellemes délutánt vagy estét

Céginformáció

A Nemzeti Üzleti Szolgáltató Zrt. 2005-ben alakult, jelenleg több, mint 100 fő munkavállalót foglalkoztató vállalat. Fő feladatunk magas színvonalú pénzügyi, számviteli és HR elszámolási szolgáltatások nyújtása víziközmű társaságok részére.

Amennyiben célja a meglévő tudását és tapasztalatát egy stabil és innovatív munkahelyen kamatoztatni várjuk a jelentkezését!

Jelentkezés módja

Tájékoztatjuk, hogy jelentkezésével Ön hozzájárul ahhoz, hogy személyes adatait, valamint a beküldött, személyes adatokat tartalmazó dokumentumokat a Társaság kiválasztási eljárásában közreműködő munkatársai – a személyes adatok kezelésére vonatkozó jogszabályi előírások betartása mellett – megismerhessék, kezeljék. (Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679. sz. rendelet 6. cikk (1) bekezdés a) pontja)

A Pályázatokat kérjük a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva szíveskedjenek megküldeni, bérigény megjelölésével.

JELENTKEZEM