Feladatok

HR Feladatok:
  • Munkaszerződések, vállalkozói szerződése és megbízási szerződések teljes adminisztrációja és iktatása
  • Éves orvosi alkalmassági vizsgálatok lebonyolítása
  • Rendezvények szervezése és lebonyolítása
  • HR Adminisztrációs feladatok és kollégáknak segítség nyújtás munkaügyi feladatokban
Flotta kezelési feladatok:
  • Céges telefonos flotta kapcsolattartási, koordinációs feladatok és teljeskörű adminisztráció
  • Céges autók flotta kapcsolattartási, koordinációs feladatok és teljeskörű adminisztrációs
Irodai Feladatok:
  • Munkavédelmi feladatok koordinációja és adminisztrációja
  • Hivatali ügyintézések teljeskörű lebonyolítása
  • Irodaszerek rendelése, koordinálása és a szükség esetén szervízelése
  • Adminisztrációs támogatás, pályázatok és közbeszerzések esetén
  • Kollégáknak segítség nyújtás a napi munkavégzéshez szükséges eszközök szétosztásában
  • Riportok és beszámolók készítése

Elvárások

  • Felsőfokú végzettség
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás
  • Legalább 3 év HR vagy Irodai asszisztens munkakörben
  • MS Office magasszintű ismerete
  • Kiváló kommunikációs készség
  • Együttműködő, határozott, proaktív, megoldás fókuszú személyiség
  • Precíz munkavégzés

Amit kínálunk

Juttatások:
  • Pozíciónak megfelelő bruttó alapbér
Miért érdemes még minket választanod?
  • Változatos, kihívást is tartalmazó feladatokkal várunk
  • Fiatal csapat és kiváló csapat dinamika
  • Holding működés megismerése
  • Támogató, segítőkész és összetartó csapattagokkal dolgozhatsz együtt nap mint nap
  • Nyitottak vagyunk a fejlesztési ötleteidre, a megvalósításban partnerek vagyunk
  • Biztosítunk home office-t, de hiszünk a közös munkanapok erejében.

Céginformáció

A Debreceni Vagyonkezelő Zrt tagvállalati megbízással Irodai és HR Asszisztens pozícióba keres munkatársat. A pozíció közvetlenül az ügyvezetőnek riportál.
Cégnév: Debreceni Vagyonkezelő Zrt.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
FRISS HASONLÓ ÁLLÁSOK
E-MAILBEN

A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.

HASONLÓ ÁLLÁSOK
HR asszisztens Pest megye

Bérszámfejtéshez szükséges adatok összegyűjtése, a bérszámfejtés felé történő adatszolgáltatás időbeli biztosítása HR adminisztrációs feladatok ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE
HR asszisztens Pest megye

munkaviszony létesítésével és megszüntetésével kapcsolatos dokumentumok elkészítése bérszámfejtés előkészítéséhez kapcsolódó feladatok ellátása ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE
HR asszisztens Győr-Moson-Sopron megye

Munkaviszony létesítésével és megszüntetésével kapcsolatos dokumentumok elkészítése Bérszámfejtés előkészítéséhez kapcsolódó feladatok ellátása ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE
HR asszisztens Heves megye

Humán Centrum cégcsoport országos szinten HR szolgáltatásokkal segíti partnerei létszámgazdálkodását, mely magában foglalja a toborzás, kiválasztás, ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE