Feladatok:
Üllőn található partnerünk megbízásából keresünk új munkatársat az alábbi pozícióba:
Irodai asszisztens (főleg a beszerzési terület támogatására)
Feladatok:
- Belső rendszerekben való beszerzési igények rögzítése és utánkövetése,
- Teljeskörű adminisztrációs feladatok ellátása, dokumentumkezelés, iktatás,
- Árajánlatkérések, beszerzés koordinálása,
- Kapcsolattartás, levelezés, társosztályokkal, külső partnerekkel,
- Határidők nyilvántartása, betartatása,
- Adatbázisok vezetése, aktualizálása, riportok készítése,
- Számlákkal kapcsolatos ügyintézésben való közreműködés, előkészítés,
- Irodaszer, egyéb eszközök rendelése, szétosztásának koordinálása a társosztályok között,
- Ad-hoc irodai feladatok ellátása, nyomtatás, szkennelés.
Elvárások:
Elvárások:
- Legalább 1 év tapasztalat, hasonló munkakörben,
- Pontos, precíz munkavégzés,
- Pörgős, kommunikatív személyiség,
- Csapatszellem,
- Középfokú angol nyelvtudás, szóban és írásban is.
Amit a megbízónk kínál:
Alapbéren felüli juttatások:
- Étkezési hozzájárulás,
- Baleset és életbiztosítás,
- Medicover,
- Bónusz,
és ami még fontosabb, egy szuper hangulatú csapat vár Téged! :)