Irodai Asszisztens – Részmunka, 10-16 óra / hét

Pest megye

Feladatok

Az instantCMR Kft. budapesti székhelyű informatikai cég megbízható és precíz irodai asszisztenst keres heti maximum 16 órás munkavégzésre, irodai és home office munkarendben.
  • Adminisztratív és szervezési feladatok ellátása
  • Dokumentumkezelés, adatbázis-kezelés
  • Döntés- és folyamat előkészítési feladatok ellátása
  • Irodai működés támogatása

Elvárások

  • Szakirányú végzettség
  • Szakirányú munkatapasztalat (min. 1-3 év)
  • Pontos, precíz munkavégzés, jó szervezőkészség
  • Magabiztos számítógépes ismeretek (MS Office, Google Workspace)
  • Jó kommunikációs készség szóban és írásban
  • Önállóság és megbízhatóság

Előnyt jelent

IT cégnél szerzett irodai munkatapasztalat.
Angol nyelv ismerete.

Amit kínálunk

  • Rugalmas munkarend – heti 16 óra, irodai (I. kerület, Ostrom utca) és otthoni munkavégzéssel, törzsidő H-P 9.00-11.00
  • Stabil háttér
  • Modern munkakörnyezet és támogató csapat
  • Hosszú távú lehetőség és fejlődési perspektíva

    Szívesen fogadunk számlás és bejelentett jogviszony iránt érdeklődő jelentkezőket egyaránt.

Munkahelyi extrák

  • Céges rendezvények
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

Az instantCMR Kft. mobil- és webalkalmazásokat fejleszt fuvarozó kis, közép- és nagyvállalatok számára Európa-szerte.
Bővebb információ: www. instantcmr.com


Küldd el az
- önéletrajzodat a JELENTKEZÉS gomb megnyomásával.
Az önéletrajzban szerepeljen a bérigény és, hogy a pozíciót munkaviszonyban (preferáltan), vagy egyéni vállalkozóként szeretnéd betölteni!
 

Jelentkezés módja

Erre az állásra önéletrajz csatolása nélkül jelentkezhet!

JELENTKEZEM


Cégnév: instantCMR Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév: