content-header

Céginformáció

Partnerünk az 1998 óta pénzintézeti, befektetési szolgáltatói piacon tevékenykedő, IT rendszerek fejlesztésével és üzemeltetésével, valamint tanácsadással foglalkozó vállalkozás.



Dinamikusan fejlődő szoftverház csapatuk bővítéséhez keresünk munkatársat az alábbi munkakörbe: Irodai asszisztens / Recepciós munkatárs

Feladatok

  • Recepció-felügyelet egy Kolléganővel közösen, vendégek, illetve ügyfelek fogadása, adminisztrálása, vendégül látása
  • Beérkező hívások fogadása, üzenetek továbbítása
  • Tárgyalótermek foglalása, tárgyalások szervezése
  • Iratok, levelek érkeztetése, iktatása, továbbítása
  • Részvétel utazásszervezési feladatokban
  • Felmerülő adminisztrációs feladatok ellátása
  • Munkatársak támogatása irodát érintő kérdésekben
  • Vállalati parkolási rendszerrel kapcsolatban felmerülő feladatok elvégzése
  • Felsővezetői asszisztensi feladatok ellátása
  • Céges rendezvények szervezésének és lebonyolításának támogatása
  • Az iroda üzemeltetéséhez, zavartalan napi működtetéséhez szükséges eszközök, készletek (irodaszer, konyhai fogyóeszközök stb.) rendelése

Elvárások

  • Minimum középfokú végzettség
  • Társalgási szintű angol nyelvismeret (telefonon, élőszóban és írásban egyaránt)
  • MS Office használat (Word, Excel, PowerPoint)
  • Kiváló kommunikációs készség
  • Aktív, agilis hozzáállás
  • Pontosság, precizitás
  • Jó szervező és koordináló képesség
  • Jó kapcsolatteremtő és problémamegoldó képesség

Juttatások

  • Stabil, magyar tulajdonú vállalat, hosszú távú munkalehetőség
  • Támogató légkör és csapat
  • Modern, jól megközelíthető iroda
  • Változatos feladatok (magyar és nemzetközi ügyfelek)
  • Munkavégzés helye: Budapest, XIII. kerület, (Dózsa György úti metró közelében)
  • Munkaidő: Hétfőtől péntekig napi 8 óra

Előnyt jelent

  • Hasonló területen szerzett legalább 1 éves tapasztalat

Jelentkezés módja

Kérjük, pályázatát a jelentkezés gombra kattintva küldje el.

JELENTKEZEM