Feladatok

  • Recepciós feladatok ellátása, vendégek fogadása, céges telefonhívások fogadása
  • Az iroda gördülékeny, zavartalan működésében való részvétel, tárgyalók és irodai konyha rendben tartása
  • Irodai megrendelések szervezése, beszerzések intézése, készletek folyamatos feltöltése (irodaszer, teakonyha készletek stb.)
  • Céges rendezvények lebonyolításának proaktív támogatása
  • Dokumentumok szkennelése-iktatása, kimenő és bejövő küldemények kezelése, postázás
  • A vezetők és a back office munkájának segítése, támogatása
  • Céges utazások, foglalások lebonyolítása

Elvárások

  • Legalább egy év irodai asszisztens/személyi asszisztens tapasztalat
  • Proaktív és dinamikus személyiség, önállóság
  • Támogató, pozitív hozzáállás, vidámság ????
  • Pontosság
  • Erős felhasználói szintű informatikai ismeretek, különös tekintettel az Excel használatára
  • Középfokú angol nyelvtudás
  • Középfokú végzettség

Előnyt jelent

  • B kat. jogosítvány

Amit kínálunk

  • versenyképes jövedelem, cafeteria
  • modern munkakörnyezet
  • kiváló megközelíthetőségű iroda a Déli Pályaudvarnál
  • központi irodában történő munkavégzés teljes munkaidőben 8.30-17.00
  • nyitott, közvetlen, barátságos és innovatív munkahelyi légkör
  • inspiráló szakmai közösség, izgalmas programok munkán kívül is

Céginformáció

A ShiwaForce.com a nagyvállalati hatékonyság agilis nagyköveteként saját fejlesztésű vállalati szoftver termékekkel, egyedi IT fejlesztési projektekkel, role leasinggel, agilis transzformációs tanácsadással és oktatással segít partnereinek igazi digitális, jövőálló vállalattá válni.
A ShiwaForce.com Zrt. az innovatív online megoldások hazai piacának gyorsan növekvő, 180 fős, startup szellemiségű technológiai vállalata. Online és mobil szolgáltatásokat épít vagy alakít át új felhasználói élményekkel gazdagítva, a folyamatosan változó digitális környezet elvárásainak megfelelően. Hazai és nemzetközi ügyfelei között olyan vezető nagyvállalatok és szervezetek szerepelnek, mint az OTP, Magyar Telekom, T-Systems, 4iG, Telenor, MKB, K&H, Erste, Budapest Bank, vagy a Magyar Nemzeti Bank. Vezető terméke az immár 8. generációs Shiwa tartalomkezelő rendszer, mely a nagyvállalatokat segíti online potenciáljuk növelésében és akár milliós ügyfélbázisuk hatékony elérésében.

JELENTKEZEM