Partnerünk egy fejlődő, családias, méhészeti termékeket forgalmazó vállalat.
Csapatuk bővítésére keresünk teljes munkaidőbe új kollégát a következő munkakörbe:
Irodai asszisztens (Nyíregyháza)
Főbb feladatok, munkák:
Számlázás (szamlazz.hu program használata)
GLS futárszolgálat programjának kezelése
Cégen belüli kommunikációk fogadása, rendeléssel kapcsolatos kérdések azonnali kezelése (csomag átütemezés, cím módosítás)
Adminisztráció: CRM rendszerben számlaszámok rögzítése, rendelések beazonosítása, beosztása
Pontos adatrögzítés
Alapszintű matematikai műveletek (összeadás, kivonás) – nap végi összesítések elkészítése
Csomagok utánkövetése
Az álláshoz tartozó elvárások:
Középfokú végzettség
Kiváló, gyors és pontos kommunikáció telefonon, szóban és írásban
Számítógépes programok (szövegszerkesztő, táblázatkezelő) kiváló felhasználói szintű ismerete
Könnyen boldogulj számokkal és alapvető matematikai műveletekkel
Precíz, megbízható munkavégzés
Jó látás és kitartás a monitor előtti munkavégzéshez
Magabiztos számítógép-használat
Amit kínálunk:
Fizetés: megbeszélés szerint
Bejárás támogatás (bérlet)
Kávé, tea és természetesen méz, méz, méz...
Hosszútávú munkalehetőség
Ha nincs tapasztalatod, de elszánt és szorgalmas vagy, minden segítséget megadnak a betanuláshoz
Barátságos, támogató, családias csapat
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
Hasonló területen szerzett tapasztalat
Gyakorlat elektronikus kommunikációban, Facebook használatában
Csapatmunkában való jártasság
Állás, munka területe(i):
Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
Szakmai asszisztens
Személyi asszisztens
Egyéb információ:
Munkavégzés pontos helye: Nyíregyháza
Munkaidő: Hétfőtől - péntekig napi 8 óra
Jelentkezés módja: Küldd el számunkra magyar nyelvű lehetőleg fényképes önéletrajzod az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!