BECK AND PARTNERS Kft.
Partnerünk egy fejlődő, családias, méhészeti termékeket forgalmazó vállalat.
Csapatuk bővítésére keresünk teljes munkaidőbe új kollégát a következő munkakörbe:

Irodai asszisztens (Nyíregyháza)

Főbb feladatok, munkák:

  • Számlázás (szamlazz.hu program használata)
  • GLS futárszolgálat programjának kezelése
  • Cégen belüli kommunikációk fogadása, rendeléssel kapcsolatos kérdések azonnali kezelése (csomag átütemezés, cím módosítás)
  • Adminisztráció: CRM rendszerben számlaszámok rögzítése, rendelések beazonosítása, beosztása
  • Pontos adatrögzítés
  • Alapszintű matematikai műveletek (összeadás, kivonás) – nap végi összesítések elkészítése
  • Csomagok utánkövetése

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Középfokú végzettség
  • Kiváló, gyors és pontos kommunikáció telefonon, szóban és írásban
  • Számítógépes programok (szövegszerkesztő, táblázatkezelő) kiváló felhasználói szintű ismerete
  • Könnyen boldogulj számokkal és alapvető matematikai műveletekkel
  • Precíz, megbízható munkavégzés
  • Jó látás és kitartás a monitor előtti munkavégzéshez
  • Magabiztos számítógép-használat

Amit kínálunk:

  • Fizetés: megbeszélés szerint
  • Bejárás támogatás (bérlet)
  • Kávé, tea és természetesen méz, méz, méz...
  • Hosszútávú munkalehetőség
  • Ha nincs tapasztalatod, de elszánt és szorgalmas vagy, minden segítséget megadnak a betanuláshoz
  • Barátságos, támogató, családias csapat

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Hasonló területen szerzett tapasztalat
  • Gyakorlat elektronikus kommunikációban, Facebook használatában
  • Csapatmunkában való jártasság

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • Szakmai asszisztens
  • Személyi asszisztens

Egyéb információ:

  • Munkavégzés pontos helye: Nyíregyháza
  • Munkaidő: Hétfőtől - péntekig napi 8 óra
  • Jelentkezés módja: Küldd el számunkra magyar nyelvű lehetőleg fényképes önéletrajzod az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!

JELENTKEZEM