Diversey Kft. több mint 100 éves múlttal rendelkezik a tisztítószerek és fertőtlenítőszerek gyártásában. Fontos számukra az erőforrás-felhasználás csökkentése ezzel csökkentve a vállalkozások környezeti hatását. Ezen felül alapos tudásuk és szakértelmük segítségével hozzájárulnak, hogy a vállalkozások megfeleljenek az egészségügyi és élelmiszerbiztonsági előírásoknak.

Feladatok:

  • Bejövő hívások kezelése, recepcióval kapcsolatos feladatok ellátása
  • Rendelések és szállítmányok kezelése
  • Irodai és adminisztrációs folyamatok menedzselése
  • HR adminisztrációs feladatok ellátása
  • Marketing és Sales osztály munkájának támogatása
  • Ad hoc adminisztratív feladatok ellátása

Elvárások:

  • Középfokú angol nyelvtudás írásban és szóban is
  • Minimum középfokú végzettség
  • MS Office programok és Google környezet felhasználói ismerete
  • Pályakezdők/tapasztalat nélküliek jelentkezését is várjuk

Munkaidő

  • Hétfő és péntek között heti 40 órában

Amit kínálunk

  • Kulturált irodai környezet
  • Kelenföldről BKK-val megközelíthető helyszín (40-es busz)
  • Határozatlan idejű munkaszerződés

Jelentkezés

Kérjük, hogy szíveskedjen kitölteni a lenti űrlapot és kattintson a "jelentkezem" gombra!

Cégnév: HUMAN CENTRUM Kft.
Jelentkezés online: [email protected]
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
FRISS HASONLÓ ÁLLÁSOK
E-MAILBEN

A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.

HASONLÓ ÁLLÁSOK