Feladatok

  • A budapesti iroda gördülékeny működésének napi biztosítása és az irodavezető munkájának támogatása (adminisztrációs feladatok, dokumentációk készítése, irodai beszerzések intézése)
  • Kapcsolattartás az ügyfelekkel
  • Szerződések, számlák kezelése, kalkulációk készítése
  • Kimenő –bejövő posta kezelése, levelek iktatása
  • Szkennelés, fénymásolás
  • Könyvelési anyagok előkészítése
  • Egyéb ad-hoc jellegű feladatok ellátása
  • Munkavégzés helye: Budapest, 11. kerület, az iroda jól megközelíthető tömegközlekedéssel is.

Elvárások

  • Legalább középfokú végzettség
  • Precíz munkavégzés, jó problémamegoldó képesség
  • Jó kommunikációs készség
  • Rugalmasság
  • Proaktivitás
  • Felhasználói szintű számítógép és Ms Office program ismeret

Előnyt jelent

  • Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
  • Angol nyelvismeret

Amit kínálunk

  • Biztos és hosszú távú lehetőség stabil, dinamikusan fejlődő vállalatnál
  • Határozatlan idejű munkaszerződés
  • Napi 8 órás munkaidő
  • Kis létszámú, szakmailag felkészült, összetartó csapat
  • Támogató vezetés, jó munkahelyi légkör

Céginformáció

A Complex Diesel Kft. dízel aggregátorok és szünetmentes egységek telepítésével, karbantartásával és javításával foglalkozik. Budapesti székhellyel rendelkező, de országosan működő kis létszámú cégünkhöz most irodai munkakörbe munkatársat keresünk.

Jelentkezés módja

A „Jelentkezem” gombra kattintás után, kérjük csatolja magyar nyelvű fényképes önéletrajzát.

JELENTKEZEM


Cégnév: Complex Diesel Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév: