Feladatok
Ha szereted az irodai munkát, bolondulsz a sajtokért és más ínyencségekért, szeretnél egy kisebb munkahelyi „család” része lenni, akkor gyere és légy a csapatunk tagja!
Élelmiszer-importőr kereskedelmi cégünkhöz keresünk IRODAI ASSZISZTENS kollégát/kolléganőt.
Feladataid lesznek:
- kereskedelmi és pénzügyi területek irodai munkájának támogatása, segítése
- vevői rendelésekkel és számlákkal kapcsolatos adminisztrációs feladatok
- egyéb adminisztratív munkák
Elvárások
- középfokú végzettség
- felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Word, Excel, Windows Live Mail)
- pontos, precíz munkavégzés
- proaktivitás, önállóság
Előnyt jelent
- élelmiszer, friss áru raktározásával kapcsolatos adminisztratív jellegű munkatapasztalat
- angol nyelvtudás
Amit kínálunk
- hosszú távú munkalehetőség egy dinamikusan fejlődő cégnél
- normál nappali munkarend
- céges kedvezmények
- családias hangulat