Feladatok

  • Ügyvezető adminisztratív támogatása 
  • Bejövő és kimenő postával kapcsolatos teendők ellátása, futárok munkájának koordinálása (megrendelés, problémakezelés)  
  • Kapcsolattartás a partnerekkel, ügyfelekkel 
  • Adminisztratív közreműködés ajánlatok, szerződések előkészítésénél 
  • Szállítói számlák rögzítése, kezelése 
  • Pénzügyi jellegű adminisztratív feladatok ellátása 
  • Nyilvántartások naprakészen tartása, adatrögzítés 
  • Szervezési feladatok ellátása 
  • Munkaügyi adminisztráció (munkaszerződések, szabadságok, táppénz, jutalmak) 

Elvárások

  • Minimum középfokú, szakirányú végzettséggel, vagy ennek megfelelő gyakorlattal rendelkezel 
  • Önálló munkavégző vagy, megoldás-orientált szemlélettel rendelkezel 
  • Felhasználói szinten jól ismered és kezeled a MS Office programjait (Word, Excel, Power Point,)  
  • Munkavégzésed pontos, részletekre kiterjed 
  • Remek problémamegoldó és szervező készséggel rendelkezel 
  • Jó kommunikációs készséggel bírsz 

Előnyt jelent

  • Angol nyelvtudással rendelkezel 
  • B kategóriás jogosítvány és vezetési tapasztalat 

Amit kínálunk

  • Modern, kényelmes környezetben végezheted a munkád 
  • Nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére 
  • Dinamikus csapatmunkában lehet részed 
  • Ingyenes parkolási lehetőséget biztosítunk 
  • Előnyös bérezésben részesítünk  
  • És a legfontosabb, szabad hétvégék, hiszünk a „work-life balance”-ban 

Munkahelyi extrák

  • Parkoló
  • Ingyen kávé, üdítő

Jelentkezés módja

Amennyiben a pozíció felkeltette az érdeklődésed, akkor várjuk jelentkezésed magyar nyelvű fényképes önéletrajzzal és fizetési igény megjelölésével.  

JELENTKEZEM


Cégnév: OIL-MS Hungary Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév: